Ik wil heel graag naar Australie en Nieuw-zeeland. Manlief wil heel graag naar Amerika. Als de kindjes straks wat groter zijn gaat dit ook zeker wel gebeuren.
in tegenstelling tot velen is Amerika wel de laatste plaats waar ik heen zou gaan als geld geen rol zou spelen. Maar mijn droomreis....nog geen specifieke plaats in gedachten maar in elk geval een mega luxe kindvriendelijke cruise met hoge temperaturen, luxe zwembad, all inclusive e.d.
Lapland met kerst, oud en nieuw en het noorderlicht. Een giga huis met sauna, sneeuwscootersafari maken, rendierslee en een hondenslee. Kerstshoppen en heerlijk eten met m'n schatjes.
Jaren geleden zijn we 4 weken door Thailand getrokken. Dit willen we graag met dochter nog eens doen. Rondreis door Amerika, Australië en Canada en een stedentrip naar New York staan ook nog op het lijstje...
Oh zoveel dromen Als we een grote geld prijs zouden winnen zouden we denk ik als een van de eerste reizen, een rondreis door Amerika maken. Gedeeltelijk met een grote camper, de westcoast door. Ik wil Californie zooo graag zien. Dan richting binnenland met een huurauto en hotels pakken. Daarna door naar de andere kant en daar rondtrekken. Ik zou graag oa de Grand Canyon, NYC, Californie, San Fransisco en Miami willen zien. En vele kleinere plaatsen zoals Newport beach etc. Oja, en natuurlijk touren over de beroemde highway 101 Ook een droom is om met kerst en oud en nieuw in New York te zijn, wauw. Als huwelijksreis zou de Malediven echt geweldig zijn, haha. Maar zonder grote geldprijs zou dit waarschijnlijk een droom blijven. Hawaii lijkt me ook super mooi. Ik wacht tot Winston voor mijn deur staat met een grote geldprijs
Klinkt misschien een beetje vreemd na al die verre landen die hier genoemd worden.... maar ik wil graag op vakantie naar de Veluwe. We zijn al een aantal jaar niet op vakantie geweest, het verre reizen is ook iets wat ons niet echt ligt. Wel houden we heel erg van Nederlandse bossen, de Veluwe lijkt me prachtig. Misschien over 1 of 2 jaar...
Dit jaar al een droomreis gemaakt, 17 daagse rondreis met auto van hotel naar hotel door Florida. En zou het volgend jaar zo weer willen. Maar hebben nog zoveel plekken die we zien willen dus nog genoeg om over te dromen. Helaas gaat het schip met geld altijd aan onze neus voorbij. Dus voor de volgende reis wordt alweer flink gespaard al weten we nog niet waar naar toe. Willen graag een auto rondreis door scandinavie maken, een keer met de disneycruise, rondreis door Marokko, de kanaaleilanden een bezoek brengen, naar Rusland, enz enz. Eigenlijk te veel om op te noemrn.
Ik zou graag een rondreis door Australië willen doen, maar dan wel van een paar maande ! Verder staat op mijn lijstje Canada, Aruba en New York. Aruba is waarschijnlijk volgend jaar de planning.
Oh ik zou naar zoveel verschillende plekken willen. Ik denk niet dat ik kan kiezen. Ik ben gek op stedentrips. Dus ik denk dat mijn ideale vakantie een rondreis is (met de auto of trein) en dan door Zuid- en Oost-Europa
Samen met mijn man naar de malediven voor een weekje Hopelijk lukt dat over een aantal jaar als de kinderen ouder zijn!
Waarom? Ben je er al eens geweest? De VS is één van de meest waanzinnig mooie, leuke, veelzijdige en makkelijkste landen ter wereld om te bezoeken. Mensen zijn ook heel erg vriendelijk en behulpzaam.
oei moeilijk, zoveel te zien op de wereld! Heel graag wil ik nog eens naar Patagonie, (chili/argentinie) daar rondreizen. ook west canada staat op het verlanglijstje, en dan met camper en het gezinnetje. En een roadtrip door europa...lekker 4 weken rondtrekken en alle mooie plekjes dichtbij ontdekken! En ooit nog een keer terug naar NieuwZeeland, want het is daar zo fantastisch mooi!
Mij spreekt het toch ook niet echt aan. Ik wil eerst alles in Europa hebben gezien. En dan is er nog genoeg te zien buiten Amerika. Alleen Guatemala in Latijns-Amerika spreekt mij aan, omdat mijn nicht daar al 15 jaar woont. Maar dan meer voor mijn nicht, dan voor 't land. Mijn moeder is na haar studies een half jaar naar Amerika gegaan (gaan werken bij vrienden van haar vader in Californië) nu 35 à 40 jaar geleden en is nadien toch ook nooit meer teruggegaan. Elk zijn smaak qua reizen.
Ja hotels ook prima hoor maar in ieder geval die rondreis En NYC ga ik hopelijk over een paar maanden ontdekken want dat gaat waarschijnlijk deze week geboekt worden. Dat is ook iets wat ik nog heel graag wil!!
Hier ook rondreis westkust VS. Ooskust hebben we 3,5 jaar geleden gedaan, 5weken! Toen we naar huis moesten, hadden we het liefst nog 2 weken gebleven... Zou het precies op dezelfde manier willen doen, maar dan de westkust. Reis zelf uitstippelen en plannen, vlucht boeken, auto huren en gaan! Toen hadden we nog geen kinderen, zou de westkust dan ook zonder kinderen willen doen, maarja, zo lang kan ik ze ook zeker niet missen!! ... Misschien later als we "gepensioneerd" zijn.. denk dat het tot die tijd een "droomreis" blijft Andere "droomreizen" op ons lijstje zijn: -Rondreis Cannada (zelf) -Rondreis Australie en Nieuw-Zeeland (zelf) -Rondreis Ierland/ Engeland (zelf) -Zuid- Afrika (maar dan wel een georganiseerde groepsreis) Stedenstripjes die we "ooit" nog willen doen: -Berlijn -Rome -Wenen En geen droomreis, maar wat ik wel 1x in mijn leven ooit wil doen "bucketlist" zegmaar, is naar Auschwitz in Polen. Maar dan meer als studiereis dan "vakantie".