Heel mooi! Als je bang bent om de as te verliezen; zorg dan dat je niet alles erom doet; bewaar gewoon wat apart. Je kunt vragen om een veiligheidsketting; een ketting breekt meestal niet zomaar, meestal voel je het als hij weg zou glijden en jaarlijks de schakels laten controleren door de juwelier, dan moet het bijna goed gaan
Dan snap ik dat je het heel zonde vind dat je 'm zo weinig draagt. Wat een mooi sieraad! Je wil dat het liefst zo dicht mogelijk bij je dragen. In dat geval zou ik er zeker het geld aan uitgeven. Het is zonde om dit in de la te leggen omdat je de bijbehorende ketting niet vertrouwd. Ik zou dan zeker gaan voor de ketting die je mooi vind, hoe fijn is het als het straks een prachtig geheel is wat je graag draagt.
Sorry, ik je je verkeerd begrepen. Prachtige hanger❤️ Ik zou de set wel samen willen zien voor ik hem zou kopen.
Mijn duurste en dierbaarste is mijn gouden as ring. De as van mijn moeder zit in de ring en bovenop een mooie edelsteen en briljantje.. Waar ik normaal geen grote bedragen weg kan leggen voor sieraden had ik met deze ring geen moeite. Ik wilde zo graag iets van mijn moeder bij mij dragen en heb deze ring laten maken als sierraad voor het leven. De edelsteen kan vervangen worden. Dus wil ik over tijdje andere steen/kleur dan kan dat gewoon. De as zit echt in de ring zelf nml.
Ik denk de ketting van mn vader. Die was 240,- geloof ik. Trouwringen waren goedkoper (beiden een hekel aan goud dus wij hebben zilveren ringen).
Voor zoiets betekenisvols zou ik het zeker doen!! Het is ook iets wat je heel lang en vaak zal dragen en je hebt het geld ervoor, snel kopen! mijn duurste sieraad is m’n gouden ketting met 4 gouden kinderhoofdjes eraan. Ik denk totaal ook zo’n 600 euro. Ik draag hem altijd dag en nacht. Had eerder een dun kettinkje, was toen bang hem te verliezen. Na de geboorte van onze jongste een nieuwe ketting gehad en vierde hoofdje erbij. Deze ketting is steviger en dat voelt erg fijn.
Nou, duurste: trouwringen (2x getrouwd en 2x gescheiden) Gekregen: echte parelketting waarde rond €1000. En ik ben sinds een half jaar dol op sieraden van Otazu. Vandaag een bestelling binnengekregen ter waarde van € 1000. Maar dat heb ik er niet voor betaald. Slechts €200.
Mijn trouwring. Exact bedrag weet ik niet meer, wel dat deze duurder was dan de gehele dag . Ik pas hem niet meer en draag hem daarom ook niet meer. Wil er iets aan laten doen maar het komt er niet van.
Ik vergeet trouwens mijn (ruim) twee bomvolle Trollbeads armbanden. Dat gaat natuurlijk stukje bij beetje maar die zijn bij elkaar ook zo’n €3.000 waard.
… Jemig ik bedenk me nu dus dat ik op dagelijkse basis zo ongeveer een prima occasion aan m’n lijf draag.
Mijn trouwring, gekocht voor €200 maar mer de huidige goudprijs is hij nu veel meer waard, mijn man had uitgerekend dat we nu rond de €900 per ring zitten…
Het duurste zal mijn Garmin horloge zijn. Maar het meest dierbare is de gouden armband die in opdracht van mijn moeder voor mij is gekocht terwijl ze op haar sterfbed lag. Inmiddels draag ik die armband al bijna 13 jaar.
Ik hou echt helemaaaal niet van goud, dus dat scheelt al Ik heb geen dure sieraden. Ik zou ook geen 600 euro uitgeven aan alleen een ketting waar een hanger aan moet. Het duurste wat ik heb is de ketting met as van mn moeder erin. Die was iets over de 100 euro. Zilver uiteraard.
Mijn trouwring en verlovingsring. Alle 2 rond de 1000 euro. Helaas passen ze wel echt niet samen dus heb eigenlijk alleen mijn trouwring aan. De ene is goud en de andere witgoud, en de ene wat breder en de andere net heel fijn. Vind ik wel heel spijtig maar op dat moment niet bij stil gestaan. Emotioneel is mijn ashanger ook wel van waarde, daar zit een stukje van mijn lieve omaatje in (ik grap altijd haar dikke teen omdat het zo Ieniemienie weinig is ), die heb ik ook altijd aan,en valt ook helemaal niet op dat het een ashanger is.
Mijn trouwring. De goudprijs lag rond die tijd heel hoog. Zitten 9 kleine diamantjes in en toch was hij net zo duur als die van mijn man. Hij had een grotere maat en daar was dus meer goud voor nodig. Daarna mijn verlovingsring : witgoud met diamant en daarna een ring die ik op onze 10e valentijnsdag heb gekregen: geelgoud met een robijn. Voor mezelf koop ik nooit dure dingen. Maar als je ervoor gespaard hebt, waarom niet?
trouwring, ca 750 euro dat valt nog mee, hij is namelijk niet van goud, van een speciaal metaal wel met een diamant.