Wat is jouw eet/drink 'verslaving'?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Waxinelichtjes, 9 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jezz84

    Jezz84 Actief lid

    30 dec 2012
    455
    111
    43
    Hahaha dat had ik ook! En het gekke is dat ik niet zwanger helemaal geen kiwi lust..
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  2. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Van de eerste dochter 2 liter melk minimaal per dag en qua eten ringelings die chips die lagen ook standaard in de auto:oops: en verder chololade heel veel en broodjes frikandel.:rolleyes: gevolg 23 kilo aangekomen


    Dochter nummer 2
    Beschuit met kaas niet aan te slepen, wel wat gesnoept maar echt m8jn best gedaan om erop te letten....
    25 kilo aangekomen, wat was ik boos!!
    Mezelf een hoop lekkers ontzegd met dat als resultaat.:(

    Nu met onze kleine man
    Sinaasappels en broodjes doner in het begin....dat was al iets waarvan de alarmbellen afgingen,want met beide meiden moest ik van de shoarma/doner tent niks hebben....de gedachtte maakte me al kotsmisselijk .:D
    Nu verder is het appels,druiven en met hoge uitzondering een big tasty van de Mac :thumup:
    Tot nu toe 19 kilo precies erbij!!
     
  3. kimmaikel24

    kimmaikel24 Fanatiek lid

    22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Kiwi’s :roflmao:
     
    Jezz84 vindt dit leuk.
  4. MaritS

    MaritS Actief lid

    5 dec 2015
    469
    398
    63
    Veel zin in kaas! Vooral geitenkaas of feta, bijna elke dag. Normaal eet ik volledig plantaardig/veganistisch.
     
  5. Discodip

    Discodip Actief lid

    8 mei 2018
    155
    128
    43
    Vrouw
    Overijssel
    Bij de eerste melk en appelsap met koolzuur.

    Nu ijs, raketjes en cornetto's alleen van de Lidl :roflmao:
     
  6. Suzanne01

    Suzanne01 Bekend lid

    7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Calippo's!!! Ik eet soms 2 dozen op een dag.(10 stuks) en anders 1 doos.:oops: Ik heb vrienden gevraagd die elke week bij sligro komen een doos mee te nemen. Gevolg: 24 stuks in 2 dagen weggegeten. Ik moet gewoon kauwen op ijs en ga dus elke dag naar de winkel.
     
    Caro25 en Kimberley92 vinden dit leuk.
  7. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Edit ik had niet gezien dat dit bij zwangerschap stond :roflmao:
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  8. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Zure snoepjes! En maoam snoepjes. Ben normaal echt zo geen zoetekauw, heel apart. Mijzelf wel even toegesproken na de termijnecho. Het is echt zo dus ga je de komende weken ff normaler gedragen :roflmao:

    Oh ik was gek op geitenkaas maar krijg het sinds ik zwanger ben niet meer door mijn strot. Vandaag voor het eerst weer sla gegeten daar moest ik ook opeens van kokhalzen. Gekke hormonen
     
  9. kikker1

    kikker1 Fanatiek lid

    22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Bij de oudste: Milka chocolade (gerust zo’n kleine reep per dag minimaal)
    Bij de ‘middelste’ snoepsleuteltjes.
    In deze zwangerschap, ik heb een tijdje enorme zin in een frietje met gehad(niet aan toegegeven maar ik zag en rook het overal) , marshmellows gingen er een tijdje goed in en ik eet al maanden heel graag mango sorbetijs: ik probeer mezelf écht in te houden.
     
  10. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    In t prille begin komkommers, toen ging ik over op zure matjes, tot een week of 12 a 13, nu zijn t spekjes (marshmellows) en moorkoppen of bosche bollen, of slagroom taart...
    Je begrijpt ik kan in 1 avond 2 moorkoppen wegvreten, maar dat doe ik niet, ik bedwing mezelf om ze niet te kopen!
    (Afentoe word ik boos op mn vent en dan gaat ie toch halen):rolleyes::oops:
    Ik wou dat ik een gezondere craving had, terug naar de komkommers ofzo:roflmao:
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  11. jadie

    jadie Bekend lid

    18 aug 2016
    767
    209
    43
    Bij de eerste perzikken uit blik tja lust ik eigenlijk niet maar goen wel.

    Bij deze crackotte cracker met kaas en aardbeien jam bizar ben geen zoetekauw maar die jam moet erop
     
  12. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Bij onze zoon frikadellen speciaal. Soms een paar per dag. Op t einde heel veel ijskoude melk.
    Deze zwangerschap mango' s, avocado's en raketjes. Maar k groei even hard als bij de eerste :eek:
     
  13. Myz

    Myz Actief lid

    11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
    waterijsjessssssss!!!!! :o::o::o::o::o:
    En heel koud kraanwater, heeeerlijk!
     
  14. Baby4

    Baby4 Bekend lid

    1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Ik ben jaloers op mensen met gezonde cravings.

    Hier snakte de eerste paar weken enorm naar gebakken ei en vers gemaakte soep. Helaas hield dat op met een week of 6
    Nu is het alle soorten roomijs, milkshakes en yoghurt met smaakjes. Fruit kan ik moeilijk meer verdragen, daar baal ik echt van.
    Chocola moet ik niks meer van hebben en daar was ik voor Mn zwangerschap juist verslaafd aan. Koffiejunk die ik was, kan ik nu geen koffie meer verdragen.
     
  15. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hmmmmm milkshakes♡
     
  16. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Vooral veel zoute dingen! Eet al jaren geen soep meer, maar het water loopt me in de mond als ik aan soep denk. En drop at ik ook nooit, denk alleen maar aan zoute dropjes. Heel gek!

    Maar bij de vorige twee verschilde het ook per fase. Kon na een week ineens weer compleet anders zijn. Ik vind vooral de drang naar iets heel sterk, normaal gesproken zou je zin hebben in iets en dan zet je de gedachten aan kant, maar nu MOET Je het gewoon hebben.
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  17. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Fruit fruit en nog meer fruit
     
    Myz, Baby4 en Xivanka vinden dit leuk.
  18. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Zure mandarijnen, granny smith appels, ijsjes (liefst zuur) en nibbit (de staafjes)
     
  19. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik krijg serieus honger van dit topic :roflmao:
     
    mom2be21 en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  20. Cookies

    Cookies Actief lid

    18 jun 2016
    480
    223
    43
    Bij de eerste smac (van die smerige blik worst) en bitterlemon, terwijl ik daar echt van gruwel normaal

    Nu wil ik zooooo graag donuts, en die vind ik normaal ook niet te vreten. Loop al weken te zeuren of Mn vriend met me mee gaat naar Dunkin’ Donuts of een andere winkel. Als provinciaaltje is het wat lastig aankomen (gelukkig!)

    Maar ik wil ook wel graag chocola.. of frikadellen speciaal.. of hamkaas croissantjes.. of dokter pepper..

    Maakt me eigenlijk niet zo veel uit dus, maar liefst zo ongezond mogelijk :roflmao:
    Uiteraard houd ik mezelf goed in bedwang :)
     
    Myz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina