Moet die even kwijt na alle reacties over mannen.. Hier een vrouw die stampvoetend op zoek is naar een busje Mentos Kauwgom.. Zelfs het roepen halen we morgen weer nieuwe helpt niet, het hele huis wordt ondersteboven gekeerd! Zwangere vrouwen..zucht Tulpman
Saved by the bell!! Vrouwlief zit weer relaxed op de bank! Kauwgum gevonden, lag in haar tweede van de drieentwintig tassen Bedankt voor de re's!!
23.17 uur een volwassen dame die stampvoetend om kauwgom zoekt? en dan nog wel van een bepaald merk! ik zeg deze dame is zeer verslaafd en zou haar verplicht laten opnemen in een afkick kliniek sterkte voor de laatste loodjes
Ik zou een reserve voorraad aanleggen in de koelkast, badkamer, babykamer, onder haar hoofdkussen, in de sokkenla.... Just in case
*zucht* waren alle mannen maar zo! Zou een moord doen om overal chocolade te vinden Het liefst nog met van die post-it's erop met een lieve boodschap van manlief.
kaugompotje heb ik op een veilige plaats geborgen dus heen gefrustreerde vrouw hier meer, laat ik nu eens wat anders gaan verzinnen, muhaha ik ben erg met mijn hormonen