Wat is jouw Facebookstatus?

Discussie in 'De lounge' gestart door Peetje83, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    haha!:D

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Dylana? Is papa lief? "Nee" Maar je wilt later wel zakgeld van papa hebben zeker? "Ja" En denk je dat papa jou dat wel gaat geven als jij hem niet lief vind? "Ja"(met een grote lach) #genieten hihi

3. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Een foto van mijn zoontje met de tekst my love

4. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Vienna van ultravox voor mijn man, omdat hij daar vandaag voor zijn werk heenvliegt

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O die van mij een smoothy van 2Health

BASIS GROENE SMOOTHIE

Op de purple power release party, merkten wij dat veel mensen een voorkeur voor een fruit smoothie hebben. Een beetje spinazie erbij en je hebt een groene smoothie:) Voor de basis heb je nodig:

200 ml verse sinaasappelsap
    100 ml water
    Een mango, ananas, aardbeien, peer of welk soort fruit je ook maar lekker vindt, of een combi hiervan.
    Handvol spinazie
    Even in de blender en je hebt een heerlijke groene smoothie!

Zodra je gewend bent aan de smaak, kun je steeds wat minder sinaasappelsap doen en wat meer water. In fruit zit namelijk wel veel suiker en daar wil je niet teveel van.
    Varieer met groene bladgroente en je eerste stappen op pad naar de wondere wereld van groene smoothies is gezet!

TIP: eet bij groene smoothies wat eiwitten en vet, dit vertraagt namelijk de opname van suikers. Bijvoorbeeld een paar nootjes, avocado, of een beetje kokosolie.

Ze hebben altijd lekkere gezonde recepten dus ik denk...die deel ik eens via facebook, ha ha Ik heb nogal wat gezondheidsfreaks ( positieve zin hoor) in mijn vriendenlijst.

6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
  7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Normaal gesproken probeer ik altijd lollig te zijn op Facebook :p, maar een paar dagen geleden toch dit mooie plaatje gepost.

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

Rondje bos gedaan met droppie. Vermaakte zich prima. Was ook erg onder de indruk van alles.

met deze fototjes erbij

9. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Here Comes Honey Boo Boo... echt hilarisch en onwijs achterlijk dom!

10. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Prachtige foto's Wauww!!

11. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Net als Pietertje boterhammen met pindakaas achter de kiezen en dan dadelijk naar het zwembad.

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Het gaat ineens hard met de energetix4all Facebook pagina :) super leuk! Http://*linkje even weggehaald want reclame mag hier niet*

13. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Als je iemand bent of kent die ons huis eventueel wilt huren in Roosendaal laat het ons weten!

Toevallig net dit erop gezet, als er hier is die iemand weet laat het me weten!

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Zo naar de macdonalds met mijn mannen <3

Blijf in jullie hok dames! Sylvano krijgt gewoon wortels! :p

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    'Kyoukai no Kanata episode 1: Yui and Mio had a change in colour scheme. None of the voices appeal to me. You can more or less already guess how every episode is going to be. But oh god, those delicious visuals.. Well played, KyoAni.

Outbreak Company episode 1: Art is cute, dude is annoying as hell. Thank god the queen/princess is not voiced by Kugimiya. Good enough to make you look forward to the next episode.'

Tsja, nieuwe anime-seizoen is weer begonnen, en aangezien ik nog altijd aan m'n bed vastgekluisterd zit, maak ik ook niets mee waarover ik kan posten.. En in klaag-statussen plaatsen de hele tijd heb ik ook niet zoveel zin (en m'n Facebook-vrienden vast ook niet :p).. :)

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Net deze gedeeld:

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    dat onze keuken beschikbaar is vanaf eind november wegens aankoop nieuwe.

In de hoop dat iemand ze wil overkopen en gelijk mee kan helpen uitbreken want manlief ligt nog altijd strike van zijn hernia-operatie. Zullen dus nog een aantal vrienden moeten optrommelen want er moeten leidingen herlegd worden...

18. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Houden van mijn gezin <3

Van gister :)

19. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief