Dat sandro zijn koortsvweg is en ik hoop dat hij eindekijk gaat slapen na een nacht en een dag wakker geweest te zijn.
Elke zaterdagnacht gooien mijn collega's en ik er een statusupdate uit. Het was zo ontzettend druk, kroeg stond bomvol. Maar zo gezellig, dus met z'n allen een ouderwets feestje gevierd. Om 00.30 uur deze erin geknald (gedeeld eigenlijk) En we gaan nog even doorrrr.....
Iemand interesse in een spoedcursus domme vragen stellen? Komt 'ie: 'waarom heeft je dochter een jongens naam?' Hij is me dus serieus gesteld vandaag en ik heb alleen maar kunnen lachen.
foto van m'n meisje en m'n nichtje (schelen 5 maanden) beide in de maxicosi met daarbij de tekst Mini & Maxi <3
Een update gedeeld vanaf mijn bedrijfspagina! Dat als je nu een fotoshoot boekt voor in 2014 je 10% korting krijgt op een fotopakket naar keuze èn de mooiste foto op een houten harten doosje!
Ja! En wel 4 keer in de carrousel geweest haha. Ryan vond het geweldig, moest zelfs huilen toen we naar huis gingen...
Naar de mondhygiëniste geweest, tandsteen verwijderd en het ging goed, sommige punten gevoelig en 1 tand erg pijnlijk (zat ook erg veel) maat toch in 1 behandeling klaar, volgende week woensdag naar de tandarts en gaatjes vullen. trots op mezelf deze is van net
Vanochtend deze foto van de zeedamp gemaakt bij de creche van Soraia (achter die heuvel is de zee al zowat):
Deze heb ik gedeeld, hilarisch, haha! Reasons Why Kids Don't Like Facebook Anymore (17 pics) | FB TroublemakersFB Troublemakers
Een van mijn laatste was: Sorry, can't stop spamming pictures of this cute guy met twee foto's van mijn kleine man!! Er zijn vast veel mensen die zich ergeren aan de hoeveelheid foto's die ik op facebook zet van de kleine (een leuke voor het andere topic). Maar ja, ik woon dus niet in Nederland en mijn familie in Nederland vindt het toch wel leuk om regelmatig een foto van hem te zien!