Wat vinden jullie van deze? Wil hem graag identiek hetzelfde, is van een kennis, maar ik vrees dat een identieke niet zou lukken.
Weet die kennis dat? Anders vind ik een tattoo kopiëren not done. Maar om op je vraag antwoord te geven: Ik denk dat het nooit precies helemaal hetzelfde uitkomt.
Ik vind dat er veel mooiere te vinden zijn, vind dit echt geen mooie tattoo. En ik zou ook nooit dezelfde tattoo nemen die iemand anders al heeft. Trouwens... Als je een goede tattooshop hebt, dan zullen ze ook nooit dezelfde zetten.
Vind het ook geen mooie tattoo.. Keek net op Google bij vlinder tattoo en daar stonden echt veeeeeeeel mooiere tussen.. Misschien moet je daar even kijken..
Of naar een goede tattoo shop gaan er vragen of hij er 1 voor je tekend. Dan kan je ook precies zeggen wat en hoe je de vlinder wilt hebben.
Ik heb eentje in gedachten, maar ik kan het moeilijk verwoorden snappen jullie? Ik zal haar maar niks vertellen van wat jullie vinden
Om heel eerlijk te zijn? Ik vind vlinders mooi voor een tattoo maar deze helemaal niet En persoonlijk zou ik nooit een zelfde tattoo willen als iemand anders die ik ken. Je wilt toch uniek zijn en liefst een eigen draai aan je ontwerp hebben
Gewoon beetje schetsten en doen en daarmee dan naar de tattoo shop. En dan kunnen hun hem helemaal uitwerken.. Nou succes ermee hè hihi Ben benieuwd
Weet je iemand die goed tattoo's kan zetten en tekenen die kan ook meehelpen met jou gedachten van je vlinder. Zoek een goede op en maak eens een afspraak. Laat wat tekenen en kijk of het dat is wat je dan wilt
Heb je al weleens op pinterest gekeken? Of idd google? Ik kan het mij gewoon niet voorstellen dat je niks mooiers bent tegen gekomen dan deze. En als je het laat tekenen bij een shop, dan weet je zeker dat je wat unieks hebt.