Hebben jullie nog leuke ideeen om een dagje te gaan winkelen en waar je tevens leuke cafeetjes/terrasjes (overdekt gezien de tijd van het jaar)? Arnhem, Nijmegen, Den Bosch, Eindhoven, Maastricht, Utrecht, Amsterdam zijn we al vaker geweest. Tijd voor iets nieuws!
Wijnegem (belgie) heeft een heel mooi winkelcentrum. Vanuit R'dam maar een klein uurtje rijden! http://www.wijnegemshoppingcenter.be/
wij gaan naar centro in oberhausen dat is echt heel leuk en daar kun je je echt een heledag leuk winkelen en ook lekker wat drinken
hier gaan wij ook altijd graag heen! www.centro.de Vanaf 15 november is hier ook weer kerstmarkt. Dat is dan buiten om het winkelcentrum heen, echt heel gezellig en leuk! Ze hebben afgezien van buiten een aantal restaurants en eettentjes, binnen de CocaCola Oase, in het midden allemaal tafeltjes en daar rond om heen allemaal kleine eettentjes waar je verschillende dingen kunt halen. groetjes Setje
Leiden is erg leuk, in de wijken rond de 2 kerken (hooglandse en pieters kerk) zitten hele leuke kleine winkeltjes. Bij de grachten zijn een aantal leuke cafeetjes (Annies verjaardag oa).
Groningen en Haarlem ook erg leuk...allemaal van die gezellig zijstraatjes met leuke kleine winkeltjes....
Centro is inderdaad helemaal geweldig....vooral rond de kerstdagen, dan is er kerstmarkt en is het winkelcentrum echt prachtig versierd!
Ik ga heel graag winkelen in Eindhoven. Je hebt daar ook een erg fijn winkelcentrum: Woensel. Ik kan er altijd wel fijn winkelen Groetjes
Allemaal bedankt voor jullie reacties! Zoals het er nu naar uitziet wordt het Oberhausen, idd erg leuk met die kerstmarkt erbij, ben er zelf een aantal jaren geleden geweest en de andere 2 met wie ik ga nog niet, dus dat is wel leuk. Iemand nog goede tips over het parkeren daar? Kan me herinneren van aantal jaren geleden dat het vreselijk druk was, zeker zo op zaterdag....