Ik heb een heleboel verschilende, maar favoriete luchtjes blijven J'adore van Dior en Tresor van Lancome. J'adore is heerlijk zacht en Tresor blijft heel lang hangen.
Poison van Dior en waar je me echt ook blij mee maken kan is ja echt Gloria van der bilt! Die vind ik echt lekker hahahahaa xxx
Mijn topper is Boudoir van Vivienne Westwood! Flesje is bijna leeg binnenkort maar ff kijken of ze hem nog hebben bij douglas! Verder pure poison van dior Dior addict Salvador Dali Paris YSL voor de zomer
Laatst was ik samen met een vriendin aan het shoppen. Zo lopen we door een kleding winkel en na enige tijd vroeg de mannenlijke verkoper "goh heeft 1 van jullie light blue van dolce en gabbana op?" Vond het heel knap want hij was niet heel dicht in mijn buurt geweest... Maar goed ik ruik mijn eigen geurtje niet meer zo goed omdat ik deze al heel lang heb inmiddels het 7e flesje 50en 100ml dus wel leuk dat iemand anders het dan wel opmerkt...
WISH van CHOPARD! geen goedkope maar ontzettend lekker, gebruik het ook alleen maar in het weekend, bij het uitgaan oid maak ook onderscheid welke luchtjes ik gebruik. heb werk-luchtjes, zoals vanderbilt en maroussia en luxe (uitgaans/visite) luchtjes zoals bv. wish en boss (deep red) was ook helemaal hilarisch van venetia van laura biagiotti maar is helaas nergens meer te krijgen
Hmm wel luchtje is nou niet lekker haha! Hoezo parfumverslaafd! Mijn favo's zijn toch wel: Miracle - Lancome Light Blue - Dolce&Gabbana J'adore - Dior
J.P Gaultier Marouscha Eden Maar 9 vd 10 keer haal ik een geurtje bij de Aktion Spotgoedkoop en ze ruiken nog lekker ook
Mijn favo geurtjes; Noa - Cacharel Be delicious - DKNY Sun - Jill Sander Envy - Gucci Deep Red - Hugo Boss Signature for her - Victoria Beckham -> Is momenteel mijn favorietje! Xx