nav andere topic over je favoriet. Wat is jullie favoriete ijsjessmaak? Ik vind mint of After eight( net hoe die genoemd word) heerlijk! Vooral als je het geluk hebt dat je een groot stuk chocolade erbij hebt jummie krijg er spontaan zin in. Ik zag hier bij de ijssalon dat ze ook Ferrero rocher ijs hebben. Iemand die dat heeft gehad? Was het lekker?
Ik kies bij de ijssalon eigenlijk standaard voor aardbei-chocola-citroen Maar mijn echte lievelingsijs is Ben&Jerry's Strawberry Cheesecake
Bij de ijssalon in Nuenen hebben ze echt superlekker zelfgemaakt ijs! Ik ben toevallig van het weekend geweest en de After Eight is inderdaad echt heeeeeerlijk Ben zelf heel erg fan van coffee crunch, zowel van Ben & Jerry's als van de ijssalon (en ik lust geen koffie) , maar Bounty schepijs (met stukjes chocolade!) is ook errug lekker! Ze hebben ferrero rocher ook ergens in een salon in Eindhoven, die heb ik geprobeerd en herinner me dat die ook echt niet verkeerd was, haha. Oh, en Amarena ijs, met van die kersen, die zit ook standaard op m'n ijsje
Roomkwark en yoghurt aardbeien..mmm Ferrero ijs is lekker hoor! Zeker als je een beetje daarvan houd, manlief vond hem eg fijn!
Ik neem altijd 2 bolletjes, 1 met meloen en 1 met banaan. Vandaag wordt het warm... Jullie hebben me op ideeën gebracht .
Die bounty klinkt ook erg goed. Die hebben ze hier niet volgens mij. We hebben 2 ijssalons met italiaans schepijs. Eentje is Toscana (volgens mij hebben ze die in veel plaatsen) die heeft zo'n lekker ijs. Oudste dochter eet vaak verschillende smaken. (meer avonturistisch als mama die vaak hetzelfde neemt haha)
Er zit hier geen ijssalon in de buur...en dat is maar goed ook...! Favorieten zijn hier...hazelnoot, walnoot, after eight, cocos, citroen, aardbeien sorbet.
Ja in eindhoven bij zinin in winkelcentrum woensel, heeeeerlijk. Hebben ze de ferrero rocher en snickers ijs en trekdrop allemaal aparte dingetjes. Ik hou niet van fruit smaken, meestal neem ik bij deze zaak dus bastogne, croccatino met nootjes, of snickers hmmmm
Hier hebben ze bij de ijssalon de smaken monchou-kersentaart en arretjescake. Beide zijn erg jummie! Kaneel vind ik ook altijd erg lekker.
Wij hebben hier de #1 ijssalon in de buurt... Gelukkig staat er bijna altijd een enorme rij anders was het niet goed geweest voor me