Nieuwe jaar begonnen, kerstvakantie voorbij, vroegboekkorting.. ik zeg: plannen maken voor de zomervakantie!! hihi Wij zijn Turkije en Spanje gewend, all in of appartement. We willen misschien eens iets anders, misschien ook een hondje meenemen. Ideeen? Tips? Waar gaan jullie heen? Met of zonder hond? Veel of weinig luxe? Specifieke tips zijn natuurlijk altijd welkom! Wij relaxen graag; zon, zwembad, lekker eten, dus géén "doe"vakantie.
Een 5 sterren camping in zuid frankrijk en dan een ingerichte tent heerlijk! En dan met de auto dat vinden wij het unieke vakantiegevoel lekker alle tijd nemen.
Wij kijken naar de Viva hotels op Mallorca, maar daar ben jij misschien al geweest... Mallorca. Moet nog wel even wennen aan het feit dat we binnen de schoolvakanties moeten en dan vooral aan de prijzen... Hier graag all incl. en dus ook rust voor mama.. @Fleursylvano...wat goed van je met de auto, ik ben altijd zo bang dat ze er bij Antwerpen al genoeg van hebben. Hoe doe je dat dan met zeurderige kids in de auto???? ik zie dat dus niet zitten. Misschien als ze ouder zijn. Charlie
In de meivakantie naar Italië (Porlezza) en in juli een week naar Denemarken (Legoland en Kopenhagen). Beide met de auto en ook beide keren in een chalet.
Wij gaan naar zeeland in een huisje. Dat werkt hier met onze autistische zoon het beste, kunnen we het zelfde ritme aanhouden als thuis, eten we exact hetzelfde als thuis en heeft hij alle tijd om de prikkels van een andere omgeving rustig te verwerken.