Wat is dat toch met broeken?! En dan vooral jeans. Pasgeleden bijvoorbeeld heb ik een Gstar Shape jeans gekocht...een broek van €140 Net iets te strak natuurlijk, onder het mom van "rekt vast nog uit". Nou, hij rekt nu zo erg uit dat het zowat een JNCO jeans lijkt Maar dat lijk ik dus altijd te hebben met broeken en jeans Wat doe ik nou fout? Ik zie altijd zoveel vrouwen met mooi aansluitende jeans, terwijl die van mij altijd op slobberbroeken lijken
Dat probleem heb ik ook vaak of nou ja altijd. Mijn moeder zei laatst " ben je afgevallen of zo? Je moet echt niet meer afvallen je weegt al zo weinig" Maar nee het was de broek die wat uitgerekt was. Ik volg even, want ik ben wel benieuwd wat ik dan fout doen.
Ja, herkenbaar.... een jeans moet goed zitten bij het passen en dan rekken ze verschrikkelijk uit bij het dragen of je pakt voor de zekerheid een net niet passend maatje want dat rekt dan wel uit...NOT! Ik trap er iedere keer weer in.
Vooral herkenbaar bij G-star! Dat merk loopt wel 2 maten uit. Ik zweer nu bij het merk Object. Maatje kleiner kopen dan je normaal hebt en daarna zitten ze als gegoten!
Ik heb altijd gstar en eigenlijk niet echt last van. Maar je moet ook echt goed kijken, want de met erge strech moet je idd loeistrak kopen. Maar meestal weten ze in de winkel wel wat voor type je nodig hebt. En nooit naar de maat daar kijken ik heb maat 24-29 bij gstar
Oké, nou ga ik toch eens proberen dan. Zo een wijde broek is ook niks, dus veel valt er niet te verpesten .
Niet? Mijn man heeft mijn spijkerbroek van Gstar een keer in de droger gegooid en die kwam er niet goed uit. Overal ‘ribbels’ en helemaal uit gelubberd... had hem net nieuw... Ts, je noemt Gstar, ik heb wat jij omschrijft ook altijd, met Gstar broeken. Ander merk heb ik er geen last van... helaas zit G star verder prima bij mij, maar binnenkort ga ik toch eens kijken of ik een ander merk kan vinden wat net zo mooi zit maar niet gaat lubberen
Alle spijkerbroeken hier in huis gaan in de droger en ze zitten er hooguit lekker strak door als ze er uit komen verder nooit wat mee gebeurd
Ik heb geen (plek voor een) droger Maar ik weet dat manlief dat bij zijn ouders thuis ooit eens heeft geprobeerd met zijn jeans en dat die toen volledig verpest uit de droger kwamen
Hmm, 60 graden? Dat helpt? Ik durf dat nooit met jeans Was ze altijd op 30 met laag toerental, maar dat werkt dus blijkbaar ook niet
Hier 40 graden, katoen/bont wasprogramma met hoog toerental centrifugeren (sokken, hemden gaan hier ook bij) en daarna in de droger. Nooit problemen. Droger staat zelfs op zn hoogste stand, anders zijn die banden nog vochtig..
Nee, dat werkt niet want dan zakken ze gelijk weer van je kont na een paar stappen Je moet zorgen dat hij weer ‘te strak’ gaat zitten zodat hij perfect zit als hij rekt