Die vraag wilde ik dus ook net stellen aan @Nina Sanders ik dacht, even doorscrollen, wellicht is dat al gevraagd haha. Dat is een merkwaardige combi in elk geval!
Geitenkaas met honing en walnoten uit de oven . Als ik zin heb in zoet een dikke laag boter en pure hagelslag. Hartig avocado met roomkaas. Krijg er honger van!
Doe ik al jaren. Ik ben sowieso dol op sate kroketten dus de combi pindakaas met kroket is niet zomaar. Probeer het maar eens. Prak een warme kroket op een croissantje waar je eerst en laag pindakaas op hebt gesmeerd, liefst op 1 van een dag oud want die valt niet zo snel uit elkaar. Pindakaas gaat smelten... hm! Wedden dat je ervoor zwicht?
Gerookte zalm, al dan niet met een dun laagje aioli er onder. Dat laatste is helaas minder geschikt voor op mijn werk.
Dikke laag boter en een klein beetje hagelslag. Nu ik zwanger ben, vind ik kipkerriesalade op een witte boterham goddelijk.
Brie met pesto en dan gesmolten uit de oven, heerlijk! Maar dat is niet voor elke dag. Verder jonge komijnenkaas. ...of idd Nutella
Witte pistolet met filet americain, half zacht eitje en een lik mayonaise. Hmmmm Of Bruine harde bol, heksenkaas, rauwe ham en brie. Hmmmm
Broodje met plakjes avocado, zout, peper, limoensap, beetje knoflookpoeder en komijn, zacht gekookt eitje en verse koriander er op ... hmmmm ...
Wat ik ook echt heel lekker vind is een lekkere extra donkere volkoren boterham met pindakaas en banaan. Echt hemels!
Eet meestal als ik lunch met brood Gebakken eitje Kruidenkaas Advocado/tomaat Zoiets, in ieder geval niks zoets.