Echte Belgische bonbons, gevuld met slagroom. Dat gebeurd helaas niet zo vaak. Maar ik heb liever 1x per jaar een échte lekkere bonbon, dat 10x per jaar een vieze zeebanketbonbon.
Ik hou niet van bruine chocolade, maar wel van alle witte! AH heeft nu ook een nieuwe ‘lijn’ met heel veel keuze uit wit. Delicata heet het geloof ik? Wit, pistache, cranberry, hazelnoot ( dit zit allemaal in één reep) hmmmm! Hemels! Zo zacht en romig ook. Ik ga er morgen weer eentje halen. Wat een goed idee van mij
Melkchocolade ballen van Lindt Bonbon bloc melk met praline Kinder bueno Milka gewoon Hou erg van melkchocolade
Ik vind chocolade met rozijnen heel erg lekker. Of Bonbon bloc. Tony's Karamel/Zeezout. Milka extra romig Milka confetti.
Bonbons van Stam Verkade, zeezout en karamel Chocolade melk of puur met hele hazelnoten. Haha teveel is gewoon lkkr!
Hoe puurder hoe beter! Onze standaard chocola is zo'n dunne tablet (85%?) van de Lidl. Zo lekker met een latte macchiato! Als je cacao nibs door iets zoets als een smoothie of yoghurt met banaan doet, smaakt het ook net als gewone chocola. En we snaaien ze ook wel zo, de kinderen vinden het heerlijk Mijn guilty pleasure is Tony puur met amandel en zeezout. De rest van de familie vindt die niet lekker, dus heel af en toe haal ik die helemaal voor mij alleen
Alle witte chocolade is lekker. Zo als witte kitkat, bueno, lion maar ook alle repen. Wat ik ooit nog hoop mee te maken is dat tony's een limited edition make your own creëert.