Voorheen roggebrood met kaas. Nu meestal havermout of yoghurt met fruit. 2 koppen koffie en een kop brandnetelthee. Koude pizza was ook favoriet
Maar dan blijf ik erbij dat ik het bijzonder vind dat jij kan oordelen wat een ander nodig heeft. Natuurlijk heeft iedereen een ontbijt nodig maar je bepaalt toch zeker zelf wat je eet en hoeveel? Ik kan bijvoorbeeld echt geen 3 boterhammen eten 's ochtends. Word ik misselijk van. Net zoals ik geen groene smoothie kan drinken wegens mijn allergie. Maar als iemand nou heel goed functioneert op elke ochtend een groene smoothie? Dan is dat toch prima? Ik snap werkelijk waar niet waarom je vindt dat dat overdreven zou zijn. Je weet niet eens wat diegene verder eet op de dag.
Big fan van müslicrusli chocolade de ongezonde versieren te veel suikers. Die mag ik nu dan ook niet meer. Heerlijk met melk en een glas sinaasappelsap ernaast
trouwens! voor de yoghurt liefhebbers, de dorset cereals zijn echt overheerlijk én puur natuur. zonder toegevoegde geur kleur en smaakstoffen
Hier al mn hele leven twee of drie boterhammen met hagelslag. manlief ook. Al die drukte s ochtends, ik kan daar niet eens bij nadenken! bovendien is mijn motto: doe maar gewoon.
Kom Brinta, kwark of Yoghurt met muesli evt fruit er bij. Volkorenbrood of volkoren crackers met vleeswaren of appelstroop ( verslaving)
Een schaaltje warme melk met brinta, dit is rond half 8 en dan rond kwart voor 10 crackers met kaas. Meer krijg ik niet weg in de ochtend.
Nee echt?! Zo "erg" is het ook weer niet. Alhoewel, man is morgen op maandmeeting.. Ik denk dat ik weet wat ik ga eten morgen, en overmorgen ochtend haha
Hier ook!! Ik heb mijn man verboden om pindakaas mee te nemen.. Pindakaas, jam en banaan is echt een lekkernij wat niet té vaak moet, haha. Wat doet 'ie gisteren? Neemt 3 potjes pindakaas mee .. "Was in de aanbieding, schat"..
Ik eet vaak havermout als ontbijt, wel verschillend hoe ik het eet. Vaak met verschillend fruit erdoorheen. Meestal maak ik het klaar met rijstemelk, als overnight oats. En nee, ik ben geen "gezondheids freak". Maar ik heb een gluten en lactose intolerantie, en gluten vrij brood vind ik echt smerig.
Dank je wel blijzwanger. Mijn bedoelingen zijn goed bedoelt. Als iemand dat als vervelend opvat/ervaart dan is dat vervelend maar niet mijn probleem gelukkig. Gelukkig zijn er ook mensen zoals igglepiggle die het wel fijn vinden en er iets aan hebben of mee doen. Daar doe je het dan voor
Ik eet meestal 2 crackers met ham/kipfilet/gerookte kipsalade (Jummy,) jam/kaas oid... Met thee en of verse jus. Op zondag lekker croissantjes, broodjes e.d. Wil na bevalling wat gevarieerder gaan ontbijten, dus dan ook (op sommige dagen) iets van yoghurt met fruit en nog iets (houd niet echt van muesli, dus heeft iemand een alternatief??????)
lijnzaad, hennep zaad, moerbeien, gedroogde cranberry etc.. je kan alles door je yoghurt doen vind je gebakken havervlokken met honing en nootjes ook niet lekker? Honey Nut Granola Recipe - Allrecipes.com dit vind ik echt heel lekker, en je maakt meteen een lading die een tijdje meegaat als je het in een pot bewaard
ik kan in de ochtend niet ontbijten heel erg eigenlijk maar ik word er dood ziek van begin pas om 12 uur met 2 donker bruine boterhammentjes met kaas of n bordje cruesli met yogert en banaan
Ik ben het daarin niet met je eens. Ik at altijd meerdere boterhammen maar nu eet ik af en toe ook kwark met muesli, appel, banaan, rozijnen, walnoten, kaneel en sinds vanmorgen lijnzaad. Het verbaasde mij hoe vol ik daar van zat. Daarnaast heeft niet iedereen dezelfde lengte, stofwisseling en dus verbranding. Jij kan misschien makkelijk 3 boterhammen eten maar een ander wordt daar miss. Piggy van. Er zijn vele soorten ontbijt. Niet alleen maar 'de boterham'. Omdat jij het maar stom vind wil niet zeggen dat het niet normaal is om wat anders te eten als brood.
Ik wissel het wat af.. maar geen brood iig.. vind ik zo vies 's ochtends haha! Tegenwoordig is het, 2 matzes met hagelslag, of 2 beschuitjes met hagelslag of aardbeienjam.. of brinta.. en als het in huis is eet ik ook wel eens vanille vla(oid).. heerlijk!