'Met een kopje thee, wellicht? Mijn harige collega zal voor de koekjes zorgen. ' Ik moet af en toe zo lachen om die twee. Waar de een is, is de ander. Net een keiharde bonk van de buren waar dametje van schrok. 3x raden waar ze heen kroop voor steun. (Twijfelde btw eventjes of het topic hier mocht staan, maar omdat hond er ook op staat, dacht ik misschien wel.)
Tuurlijk mag dat hier staan! Wat leeeeeuuuukkk!!! Ik hoop ook dat onze kinderen dol worden op onze honden. Ik was vroeger verliefd op onze hond haha
hahaha leuk leuk wij hebben geen dieren in huis maar als de kleine ooit ergens een hond of kat ziet dan weet de hele straat het. begint te wijzen en te roepen en te zwaaien haha zooo lieff!!
Ahh zo schattig!!!! Zo ging ik vd week een foto maken van mn 2 knullen en de poes moest er ook bij van de oudste ( en poes gaat er braaf naast liggen ) Bekijk bijlage 370946
Aaahh super lief. Hier is het net andersom, een van onze honden is helemaal verliefd op Thirza. Nou is zij nog mini, dus hoop als ze ouder word ook gek is op de dieren hier.
Oooh wat een leuke foto's allemaal. Wij hebben wel een poes, maar die moet weinig hebben van de jongste twee. De oudste mag haar af en toe wel aaien. Trouwens mevrouw is helemaal geen schootkat. Heeeeeeeeel soms komt ze even bij mij liggen, maar dan is ze na 5 minuten weer verdwenen. Jammer hoor, want zulke foto's had ik ook graag willen maken.
Ahhhh! Eerst lette ik er niet op tot meerdere mensen het op fb aanfacen!! Onze hond staat werkelijk altijd op fotos met ons zoontje! Een staart een oor of helemaal... maar wel altijd in de buurt en zijn ook dikke vrienden! Al is het voor hun soms lastig omdat onze hond nogal groot is!
Aaaaaaawh! Wat lief!! Net een scene uit Belle en het Beest, zo met die theekan en de kandelaar erbij!
Haha, bedankt voor de leuke reacties, en wat heerlijk te zien dat er nog meer liefde is tussen kindjes en diertjes. (meer foto's zijn altijd welkom, natuurlijk. Ben dol op suikerzoete tafereeltjes.) @NoukjeTygo: Haha, daar was ik zelf nog niet opgekomen, maar je hebt helemaal gelijk. (Intussen zit ik hier haast te stikken van de lach, want ik zie die twee al helemaal samen dansen á la de dansscéne uit Belle en het Beest.) In ieder geval ligt Belle nu heerlijk in bedje te slapen nadat ze pappa tot persoonlijke pony/manderijnenprovider/hofnar/speelkameraadje/voorlezer/bijtring gepromoveerd heeft in mijn absentie . (Dé schat) En het Beest? Ook die ligt op apegapen na een lange wandeling met het superstrenge vrouwtje, want volgens mij zijn gaandeweg de wandeling zijn oren eraf gewaaid.:x
Heerlijk om te zien en te lezen! Hier ook hond en een klein meisje die nu al de beste vriendjes zijn..