'Oh, hallo! Kunnen wij u wellicht van dienst zijn?'

Discussie in 'De lounge' gestart door Kat1981, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    'Met een kopje thee, wellicht? Mijn harige collega zal voor de koekjes zorgen. '

:D Ik moet af en toe zo lachen om die twee. Waar de een is, is de ander. Net een keiharde bonk van de buren waar dametje van schrok. 3x raden waar ze heen kroop voor steun. ;)
    (Twijfelde btw eventjes of het topic hier mocht staan, maar omdat hond er ook op staat, dacht ik misschien wel.)

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Tuurlijk mag dat hier staan! Wat leeeeeuuuukkk!!!

Ik hoop ook dat onze kinderen dol worden op onze honden. Ik was vroeger verliefd op onze hond haha:)

3. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

geweldig plaatje:D

4. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Wat leuk!
    Hoop dat onze dochter en hond over een tijdje ook zo hecht zijn

5. rums

rums Niet meer actief

:D haha wat vertederend dat ze naar de hond kroop!

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

AH schattig.. Hier ook een kindje wat "stapel gek" is op onze 2 hondjes!

7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    hahaha leuk leuk:D
    wij hebben geen dieren in huis maar als de kleine ooit ergens een hond of kat ziet dan weet de hele straat het. begint te wijzen en te roepen en te zwaaien haha zooo lieff!!

8. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Aah wat lief! Mijn dochter en de hond zijn ook echt dikke vriendinnen.. Zo lief om te zien!

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ahh zo schattig!!!!

Zo ging ik vd week een foto maken van mn 2 knullen en de poes moest er ook bij van de oudste ( en poes gaat er braaf naast liggen )

Bekijk bijlage 370946

10. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Geweldig leuk om te zien.

11. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    hahahaha geweldig :D Wat een leuk stel!

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    tja....

13. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Aaahh super lief.
    Hier is het net andersom, een van onze honden is helemaal verliefd op Thirza.
    Nou is zij nog mini, dus hoop als ze ouder word ook gek is op de dieren hier.

14. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Oooh wat een leuke foto's allemaal. Wij hebben wel een poes, maar die moet weinig hebben van de jongste twee. De oudste mag haar af en toe wel aaien. Trouwens mevrouw is helemaal geen schootkat. Heeeeeeeeel soms komt ze even bij mij liggen, maar dan is ze na 5 minuten weer verdwenen. Jammer hoor, want zulke foto's had ik ook graag willen maken.

15. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Supergave foto! :) instant smile

16. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ahhhh!

Eerst lette ik er niet op tot meerdere mensen het op fb aanfacen!! Onze hond staat werkelijk altijd op fotos met ons zoontje! Een staart een oor of helemaal... maar wel altijd in de buurt en zijn ook dikke vrienden! Al is het voor hun soms lastig omdat onze hond nogal groot is!

17. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Hier ook kindjes die gek zijn op onze hond :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,5 KB
      Weergaven:
      14
  18. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Aaaaaaawh! Wat lief!! Net een scene uit Belle en het Beest, zo met die theekan en de kandelaar erbij! :D

19. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Haha, bedankt voor de leuke reacties, en wat heerlijk te zien dat er nog meer liefde is tussen kindjes en diertjes. (meer foto's zijn altijd welkom, natuurlijk. Ben dol op suikerzoete tafereeltjes.):D

@NoukjeTygo: Haha, daar was ik zelf nog niet opgekomen, maar je hebt helemaal gelijk. (Intussen zit ik hier haast te stikken van de lach, want ik zie die twee al helemaal samen dansen á la de dansscéne uit Belle en het Beest.)

In ieder geval ligt Belle nu heerlijk in bedje te slapen nadat ze pappa tot persoonlijke pony/manderijnenprovider/hofnar/speelkameraadje/voorlezer/bijtring gepromoveerd heeft in mijn absentie . (Dé schat):D

En het Beest? Ook die ligt op apegapen na een lange wandeling met het superstrenge vrouwtje, want volgens mij zijn gaandeweg de wandeling zijn oren eraf gewaaid.:x

20. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Heerlijk om te zien en te lezen! Hier ook hond en een klein meisje die nu al de beste vriendjes zijn.. :)

Deel Deze Pagina