Morgen is het weer Pasen Wat doen jullie? De kinderen komen morgen naar mij. We gaan even langs het nieuwe huis, kijken of ze het eens zijn met de kleuren voor hun slaapkamers. ‘S middags gaan we gourmetten met mijn moeder en broers + schoonzus ‘S avonds worden de kinderen weet opgehaald. maandag ga ik de hele dag verven
Niks. Noro-virus uitbraak op school, dus ik hoef vast niet te vertellen hoe wij erbij liggen met z'n allen.
Brunchen, eieren verfen en zoeken, veel in de tuin werken, gourmetten, stukje fietsen en naar het paasvuur.
Veel naar het theater. Vanavond naar een toneelstuk Mouse Trap geweest. Zondagmiddag naar Bløf Maandagmiddag naar Franse chansons. We hebben geen familie verplichtingen, heerlijk.
Een spelletje morgen maar verder niks. Ik ga me niet uitsloven in de keuken voor een "gezellige brunch". De ene lust niks dan een doodnormale boterham. De ander komt pas aankakken wanneer je de tafel al weer afgeruimd hebt. Dat is mij de moeite niet waard (en voor mezelf vind ik t niet zo nodig).
's ochtends eitjes zoeken in de tuin en de buurt. Ze zijn er eigenlijk al te oud voor, maar er werd zo geprotesteerd bij het idee het dit jaar over te slaan, dat ik het toch nog maar een keertje doe. 's middags lekker niks (moeders gaat met een boek in de tuin liggen) "s avonds uiteten met familie en vrienden.
Tuinieren, eieren versieren en een wandeling langs verschillende speeltuinen. En verder gaan we nog uitgebreid lunchen, maar dat doen we iedere zondag.
Vandaag op een boerderij geweest waar de koeien voor het eerst naar buiten mochten. Super leuk om bij te zijn. Daarna werken. Straks lunchen bij m'n ouders iedereen neemt wat mee! Kids gaan daar eieren zoeken, elk jaar traditie. Daarna weer werken. Maandag geen idee nog, mn jongste heeft sinds gister koorts en vanmorgen ging het weer beterder dus misschien wel even goed een dag helemaal niks.
Brunchen met ons 4-en. Eieren zoeken (wordt hier georganiseerd voor de kinderen en daar willen ze graag heen). 's avonds gourmetten met mijn schoonmoeder erbij en Maandag is het nog paasmarkt hier.
Lunchen bij mijn zus thuis met mijn moeder, stiefvader, zus, neefje, vriend van zus, stiefbroertje en zijn vriendin en kindje. Voor mijn neefje eitjes verstoppen en erna wil hij ze voor ons verstoppen haha. Maandag ga ik thuis behang eraf trekken
Paasontbijtje, even wandelen of skaten, naar mijn ouders met de rest om eieren te zoeken en te steengrillen. Morgen met vrienden en kinderen eieren zoeken en uiteten.
Straks eerst naar de kerk. Vanmiddag gaan we brunchen bij de ex van mijn man en de kinderen. Morgen nog een keer brunchen met mijn familie.
Wij hebben zo een paasontbijt en gaan daarna naar m'n ouders. Daar paaseitjes zoeken, blijven slapen, morgen gewoon daar zijn en dan ook weer naar huis.
Wij gaan straks eerst naar de kerk. Vanmiddag komen mijn ouders en zus en zwager bij ons. Eerst paaseieren zoeken met de kinderen en vanavond lekker samen eten. Morgen zien we nog wel!
Kinderen paaseieren zoeken, brunchen met schoonmoeder, theater met een van mijn dochters en lekker veel buiten zijn als het weer zo wordt als gister.
Paasontbijt. Dan maak ik een lekkere lange wandeling en dan paaseieren zoeken met de hele familie (zo'n 50 man) incl. Eten etc Morgen wederom paasontbijt en verder geen idee nog. In ieder geval nog weer een wandeling
Man moet werken vandaag en morgen, dus niet echt iets speciaal. Ik ga bij m'n ouders eten vandaag en morgen en een beetje in de tuin werken.
We gaan straks om 11 uur uitgebreid brunchen. Ik heb mijn ouders ook uitgenodigd. En dan moet zoon natuurlijk nog (chocolade)eieren zoeken. En verder niks bijzonders. Voor het avondeten heb ik een lekker varkenshaasje. Maar als er heel veel overblijft van de brunch eten we vanavond restjes (wat ik zeer aannemelijk acht) Morgen gaat man met twee jongste kinderen de hele dag naar zijn ouders. Dus heb ik lekker wat tijd voor mezelf. Middelste dochter is wel thuis, maar die gaat ook lekker haar eigen gang. En ‘s middags heb ik een housewarming van een vriendin. Dan op de terugweg langs de McDonalds voor dochter, en ik eet dan een maaltijdsalade. Dus ook niks bijzonders.