Wat is jouw favoriete seizoen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Poppy4, 30 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Absoluut de zomer, al voelt het op dit moment natuurlijk niet als zomer.
    Maar een graad of 26 met zon en een briesje, heerlijk!

2. yoshi

yoshi Actief lid

12 aug 2015
    362
    45
    28
    Zomer! :)
    En de lente is ook okee.

Ik heb een gigantische hekel aan kou.
    Als de temperatuur beneden de 8 graden gaat krijg ik het niet meer warm. Super irritant.
    Maar als het dan toch koud moet zijn wil ik wel sneeuw en ijs, dan is het tenminste zinvol.

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Lente en de zomer, mits niet te warm.
    Ik vind het heerlijk om lekker buiten te zijn, je maakt vaker een praatje met de buren. Lekker BBQ-en, dagjes weg in de buitenlucht, heerlijk!

Ik heb echt een hekel aan regen, kou en sneeuw!

4. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    De lente. Er zijn meerdere reden waarom ik dat vind en 1 daarvan is dat het dan lekker weer is en niet te warm. Als je een goede zomer hebt in NL (niet zoals deze dus :roflmao:) dan vind ik het meteen TE warm, TE benauwd en veel TE plakkerig. Nee, bah! :p

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

De zomer en de lente. Van mij mogen ze een verbod zetten op het herfst en winterseizoen. o_O

6. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Hier ook de lente, nazomer en de periode rond kerst vind ik ook fijn Door de gezelligheid . Lekkere stormbuien maar niet koud... lekker in de zon een boekje lezen zonder weg te schroeien. Het is niet zo warm dat je geen zin hebt om iets te doen.

7. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Als het alleen mezelf betrof:
    1. Herfst
    2. Winter
    3. Lente
    4. Zomer

Ik hou ook van lekker binnen met regen tegen de ramen, dikke jassen aan in de winter etc. Hou alleen niet erg van sneeuw, zeker niet als ik de weg op moet.

Maar met 2 drukke kids die graag buiten spelen is lente en zomer fijner. Ik heb het al snel warm, max 25 graden wat mij betreft. En voel me onzeker over mijn lijf in korte mouwen en broeken. Laat staan badkleding.... maar goed, met kids dus lente en zomer. Maar voor mij persoonlijk herfst en winter.

8. elpira

elpira Lid

9 apr 2013
    30
    3
    8
    NULL
    NULL
    Zomer!!!

9. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    Precies dit!! Plus 25 graden is verschrikkelijk....en als ze in september de kerstafdeling bij de intratuin weer gaan opbouwen word ik al warm van binnen.....Heerlijk gezellige tijd.....voorjaar is trouwens ook heel mooi!!!

10. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

In de lente de zomer, omdat ik gek ben op lange zomeravonden.
    Als het dan eindelijk zomer is wil ik dat het herfst wordt omdat ik het idee van lekker binnen zitten terwijl de regen hard tegen de ramen aan tikt zo heerlijk vind, en sinterklaas.
    Als het dan herfst is wil ik de winter, want kaneel en warme thee en de open haard.
    En als het dan winter is wil ik de lente, want dan wordt het eindelijk warmer en fluitende vogeltjes..

Dus eigenlijk is mijn favoriete seizoen gewoon 'de volgende'.

natjeb85 vindt dit leuk.
  11. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Eindelijk eens iemand waarmee ik kan praten Haha. Als ik dit zo uitleg aan mijn familie of vrienden verklaren zij me altijd voor gek.

Mijn humeur is nu echt niet wat het was. Ben blij ook al bijna in augustus te zitten, herfst is coming :roflmao::)

kadootje vindt dit leuk.
  12. Boedah

Boedah Niet meer actief

Normaal de lente en de herfst, maar doe me dit jaar maar een lekkere koude,gure,natte winter!

Man is de laatste week december en eerste week januari ook vrij, en we kunnen ons nu al verheugen op lange knuffel sessies met ons kleintje op de bank of in bed, terwijl de sneeuw of regen tegen de ramen slaat.

Tot januari dan, want dan wil ik wel met mn kleintje op pad :p

klaver85 vindt dit leuk.
  13. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Zomer! Daarna lente, dan winter en als laatste herfst. Ik vind regen echt vervelend.

14. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.684
    5.714
    113
    Ik vind bijna alles prima behalve de herfst. Daar kan ik helemaal niks mee.

15. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Ik vind alle seizoenen iets speciaals hebben, maar de lente wint.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    De lente!

17. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.971
    686
    113
    Vrouw
    De herfst en de lente.. ik weet niet goed welke op nummer 1 staat. Hangt ook af van wat voor soort lente/ herfst we hebben ;) Als het altijd voornamelijk 's nachts zou regenen in de herfst dan zou de herfst makkelijk winnen. Overdag dagen regen aan één stuk vind ik dan weer niks.

18. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.933
    5.241
    113
    Home
    De winter

Donker
    Lange wandelingen in de sneeuw
    Gezelligheid, kaarsjes en lichtjes
    Schaatsen
    Kerst en sinterklaas

19. Aries

Aries Niet meer actief

Ik hou van de zomer met de lange avonden waarop het nog licht en warm is. De lente vind ik ook heerlijk en daar geniet ik denk ik toch meer van, eindelijk de winter voorbij en de laatste tijd heb ik ook het idee dat het in de lente (mei/juni) vaak beter weer is dan in de zomer.
    De winter vind ik vreselijk, zo vroeg donker, nat en koud. En de herfst daardoor ook niks. Ik vind alle kleuren dan best mooi, maar het idee dat de zomer weer is afgelopen en die donkere dagen eraan gaan komen, brrr. Dan kan ik niet wachten tot het weer lente is.

20. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    797
    310
    63
    De herfst en winter.

Vind het heerlijk als het buiten guur en donker is, binnen de kaarsjes aan, dekentje erbij, kan ik echt van genieten.

En heel gek, vind het altijd fijn als je buiten compleet koud en nat bent geregend, om dan in een warm huis te stappen. Schoenen uit, pantoffels aan, kopje thee erbij, heerlijk

klaver85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina