Yes!! Al kan ik, als het moet, de winter ook wel waarderen. Dan word ik gewoon beste vrienden met mijn bank en Netflix
Ik hou echt van alle seizoenen. Zomer: het branden van de zon, het buitenleven. Herfst: weer dat dekentje met een kopje thee op de bank, mooie gekleurde blaadjes. Winter: de kou, het liefst sneeuw, lampjes, stamppotten met de hele familie. Warme choco. Lente: alles gaat bloeien, het ruikt zo lekker, die eerste zonnestralen heeerlijk!
De lente. Heerlijke temperatuur en de lente zon maakt alles zo mooi. Van de winter alleen de decembermaand, die vind ik binnen juist weer heel leuk. Met al die lichtjes.
Lente. Nier te warm en niet te koud. Overwegend droog. Ik haat de winter. Vind kou vreselijk. De zomer boven de 25 graden vind ik ook ellende En de herfst is veel te nat.
Winter. Ik heb zo'n bloedhekel aan de zon en dus warmte. Het liefst woon ik in een grot tijdens de zomer
Een mooie lente of herfstdag of zomer rond de 20 graden. Zonnetje erbij en niet te warm, maar wel t-shirt-time. Ik heb een hekel aan sneeuw (behalve als ik nergens naartoe hoef) en hitte.
Alle seizoenen hebben iets moois. Op sneeuw en ijs na ( voor een paar dagen) liever geen winter of maar heel kort. Kou en donkere dagen ben ik heel snel beu.
Ik vind herfst altijd wel leuk en lente. Winter was altijd mijn favo seizoen maar door diverse omstandigheden zie ik nu zó tegen de winter op. Zomer vind ik veel te heet. Vind die (felle, hete) zon helemaal niks, voel me er echt ziek door. Ook al meerdere keren een zonnesteek gehad.
Ik denk het begin van de herfst. Wanneer de seizoenen net gaan veranderen, de blaadjes kleuren en het langzaam iets koeler wordt. Regenbuien etc vindt ik niet erg mits ik niet naar buiten hoef . De winter vindt ik ook erg gezellig maar ik slaap altijd heel vroeg in de winter en daar kan ik niks aan doen helaas .
Herfst!!! Heerlijk in een herfststorm met de hond over het strand banjeren of lekker het bos in. Ook vind ik regen niet erg. De sfeer in huis. Kaarsjes aan, hapje op tafel, najaarsgerechten. Hmmmm... De geur van vers gebakken appeltaart en pompoensoep.
Herfst, vooral de vroege herfst met alle mooie kleuren en zachte temperaturen. Verder ben ik ook ecbt een 'seizoensmens'. Ik vind het echt vreselijk als het bijvoorbeeld heel lang regent in de zomer en in de herfts of winter er hele hoge temperaturen zijn. In de winter moet het sneeuwen en koud zijn in de lente zacht en wst mooier weer.
Lente en zomer: Lekker veel naar buiten! Ik hou niet van regen dus de herfst kunnen we wat mij betreft gewoon overslaan. Na 2 maanden winter heb ik dat ook wel weer gezien. Dus graag het volgende schema - 1 januari: lente - 1 mei: zomer - 1 oktober: winter
Lente en herfst, twee seizoenen waarin de natuur op zijn mooist is en de mode ook. Zomer is te warm en winter te dood.