Natuurlijk.... Taaaaaart en chocolade hoe kon ik mijn 2 grote liefdes nou vergeten En pulled pork.. Oeh ZO lekker
Ik krijg honger van dit topic! - Berehap met satésaus - Loempia's - Tortillachips - Katja biggen/apensnoepjes - Milka chocokoeken - Cornetto caramel mmmm
Bitterballen en Tony chocola roos framboos, daar kun je me wakker voor maken. Verder ribbelchips paprika en zelfgebakken chocoladetaart
Ik hou van snacken! Gevulde eieren zijn favoriet. Maar inderdaad ook een stukje overjarige kaas, een goulashkroket of Old Amsterdam bitterballen. Zoetigheid: Haribo zoute rijen, Melkchocolade van Verkade en Ben&Jerry’s ijs.
Oh ik dacht dat het om snacken ging. Ik ben namelijk gek op zoetigheid en dat noem ik snoepen! Maar gebakjes, snoepjes, koekjes, aardbeien met zelf geklopte slagroom en vooral chocolade dat kun je me 24/7 geven. Ik kan er mee ontbijten, lunchen en dineren zonder misselijk te worden of dat het mijn neus uit komt. Gelukkig heb ik geen aanleg om aan te komen dus ik snoep dagelijks.
Oh lekker kaasjes met chutney. Vraag me niet waarom maar dat eten wij eigenlijk alleen in het weekend terwijl het zo lekker is. Maar misschien blijft het daardoor juist lekker. Voor de corona ging ik op vrijdagmiddag altijd naar de kaaswinkel, daar is dan altijd een aanbieding met 3 kaasjes voor 5 euro en laat hem altijd wat samenstellen voor het weekend. Elke keer weer een andere combinatie.
Ik quote al het bovenstaande, behalve de olijven. Ik ben een vreetzak first class!! Geef mij de hele dag maar vreterij, ik ontbijt wel met chips en Oreo's, lunch met Milka en koekjes en mijn diner bestaat uit paaseitjes, pepernoten, kaassouflé met pindasaus en een bak Ben en Jerries. Wow. Dan zou ik gelukkig zijn
Kipsaté van de bbq Frisia spekjes Doritos nacho cheese Zoute popcorn Maar het lekkerste is een frituursnack snachts
In ieder geval alles met kaas! Nacho’s uit de oven met cheddar, zure room en guacamole, m&ms met nootjes, red velvet taart, appeltaart met slagroom
Hier ook meestal alleen in het weekend (en niet eens ieder weekend) kaasjes, heerlijk! Maar in tijden van corona gun ik mezelf wel iets vaker het weekendgevoel
Engelse drop, ik eet een hele zak zo leeg Lekkere ribbelchips paprika Pretzels met een dikke laag roomboter, en dan vooral die met veel lekkere dikke zoutkorrels er bovenop... Milla chocolade, maar dan het liefst die die we altijd van vakantie uit Oostenrijk meenemen, die smaken net wat lekkerder dan die je hier in nl in de winkel koopt... jaja een chocolade expert hier En natuurlijk, de aalbessentaart die mijn man maakt, gelukkig hebben we nog besjes in de vriezer liggen, dus donderdag gaat hij weer de keuken in
- verse aardbeien rechtstreeks van de boer dippen in kristalsuiker - nacho’s met cheddarkaas uit de oven, en dan met creme fraiche - le vache qui rit kaasjes; die kleine per stuk verpakte vierkante blokjes - kruidenkaas van bakker bart, mjamm
Vegetarische frikandel Kaasblokjes Grillworst met kaas Kaasbitterballen met heel veel mosterd En chocola
Nu we het over weekend hebben. Heb je lekker bij kunnen komen afgelopen weekend? Hoop dat je hebt genoten en er weer lekker tegen aan kunt nu!
Frikandel speciaal met ketchup! Bij de Mac standaard een Big Tasty. Als ze die ooit uit het assortiment halen ga ik echt huilen Verder snaai ik graag toastjes met brie, olijftapenade, aioli en pesto.. chips (cheese onion), snoep (Maoam), koek (mergpijpjes met cremevulling), plakjes leverworst of blokjes oude kaas. Wat tussen haakjes staat heeft m'n voorkeur maar is niet het enige lekkere natuurlijk Andere lekker kaasjes, liefst met een glaasje goede ruby port ernaast gaan er ook goed in (maar haal ik niet zo heel vaak). Daarnaast lepel ik graag de pindakaaspot leeg of een kuipje smeerkaas M'n favoriete gezonde snacks zijn cherrytomaatjes Verder veel herkenbare, lekkere dingen gezien in andere posts. Alleen die gevulde eieren daar krijg ik echt braakneigingen van
Zeeuwse bolus met room. Brownie. Een lekker stuk taart. Beschuit met babymuisjes. Bastognekoek. Rozekoek. Ik ben een zoetekauw! Haha.
Frikadel , kaasjes , charcuterie , olijven , pistachenootjes , bitterballen. Toastjes met filet americain , stokbrood met paturain, kruidenboter enz. En het lekkerste foie gras met pruimencompote. ( dat laatste gebeurt helaas maar 3x per jaar maximaal ) iig geen zoet 1x per maand eet ik m&ms of ijs.