Hmm tijgernootjes echt jammie jammie en nu helemaal chips feestnummer van de smiths oh en gewoon denk ale chips ben dol op zout
Popcorn doritos cassave kroepoek warme nacho chips met saus..(kan je hier bij de bios ook krijgen.. jammmm)
Pringles sourcream & onion en Buggles nacho cheese gevuld met alpenkaas uit zo'n tube. Zoute popcorn en cashew en pistache nootjes.
Aii, het water loopt me alweer in de mond! Ik ben gek op zoutjes! Ik lust eigenlijk geen snoep, hou meer van hartig. Heb het allerliefst bolognese van de Croky, vind bolognese van de Lays echt vies! Maar tuc of hamka's gaan er ook altijd in!
Oh ik vind zoveel lekker! Hamka's, Chipito, Pringles Hot&spicy, Lays Sensations Thay Sweet Chily, Lays BBQ Ham, Doritos...mmmm Edit: oh ja en pistache nootjes!!!
Lays baked paprika en Nibbits (staafjes) vanmiddag met dochter een halve zak weggegeten (bloos). Daarna macaroni als avondeten gemaakt zodat ik zeker wist dat ze alsnog genoeg avondeten heeft gehad. Die dochter van mij en pasta's. Gaat erin als ... (hahah nu ben ik het laatste woordje even kwijt, zoete koek?)
Ik vind bijna alles lekker... (dat ik ook mijn probleem ) Maar op nr 1 staan de paprika ribbel chips van lays... Jammie (en dan het liefst in combinatie met M&M's met nootjes, maar dat is geen zoutje )
Die is i.d. heeeeeel lekker Melanie! Ik vind Buggles met zó'n tube kaas ( kok) lekker, luxe noten melange, cheese union chips.
Welke ik momenteel zooo lekker vind zijn de bowlers van Chio, soort pindakaas bolletjes en verder is er natuurlijk veel te veel lekkers wat dat betreft
Ik ben eigenlijk helemaal niet van de zoutjes oid (meer hartige dingen), maar idd... Buggles met roomkaas. Mmmm... en helemaal verse ananas roomkaas. Jammer alleen dat dat bakje altijd zo snel leeg is.