Boekhoudkundig medewerkster voor een grote MBO, nu nog 20 uur, na mijn verlof vermoedelijk terug naar 16.
Woonbegeleider in de geh zorg. Fulltime , 80% en dat is bijna 29 uur per week. Ik werk veel slaapdiensten dus dan ben ik overdag lekker veel thuis
Leerkracht in het basisonderwijs. Gezien de krimp daar en alle bezuinigingen zit een vaste aanstelling er voorlopig/de komende jaren niet in. Ik werk dus als invaller.
Winkel medewerker, heb een 20 uren contract. Werk deze week maar 14 uur, en vorige week zat ik op 36 uur. Onregelmatig dus.
Ik verzorg de administratie voor het bedrijf van mijn man. Dat is ongeveer 20 uur per week. De rest van de uren ben ik gezinsmanager
Ik werk als verzorgende-ig bij de Landmacht. Werk normaal fulltime, neem nu gedeeltelijk ouderschapsverlof op.
Secretariaatsmedewerker bij een jeugdhulpverleningsorganisatie voor 20 uur per week. Daarnaast ben ik vrijwilliger op school van onze kinderen en de voetbal van onze zoon.
Ik ben technisch vertaler in de metaalbranche en ik werk 20 uur per week (vanuit huis). Ideaal voor mij, want in de vakanties (zoals nu), ben ik overdag thuis voor de kinderen en werk ik 's avonds en in het weekend (en eventueel wat minder uur, mocht ik het niet in kunnen plannen).
Hostess in een woon- n zorgvilla met voornamelijk dementerende ouderen. Ik heb een contract van 20 uur per week maar ene week is het meer en de andere week is het minder.
Slager 36 uur pweek. Verlof loopt af in Nov en ga naar de 22uur met ouderschapsverlof. Ene week 2 en andere week 3 dagen.
Administratie op een middelbareschool voor 32 uur maar ben aan mijn laatste weken werken (in mijn leven) want ik ga na mijn verlof full-time moeder worden Ben wel benieuwd of ik alles ga missen hoor!