Werk parttime bij een helpdesk en studeer daarnaast partime. Ondertussen aan het solliciteren naar een passende baan maar helaas is er weinig.
Ik heb inderdaad heel veel geluk hoor Ben ik me van bewust. Wie weet is het voor jou in de toekomst ook weggelegd
Ik ben huismanager lol 24 uur per dag zeven dagen in de week dus fulltime. (en ik wil graag weer twee of drie dagen gaan werken)
sinds deze week thuisblijf mama/opbouwend revaliderend om mijn rug weer op kracht te krijgen. ik werkte 1dag werk in de 3 weken . Dat ging nu nog omdat ik uren opvang opgebouwd had begin van het jaar maar volgend jaar beginnen we weer op 0uur en ja, 1xper drie weken dat lukt niet bij een kdv , ga ik mijn kind niet aandoen en het levert me,ook nog een zo goed als niets op. 23 okt. definitieve zenuwdenervatie van de zenuwen op mijn linker si gewricht. Daarna met lopen weer gaan opbouwen.,echt sporten zal te zwaar blijven. En genieten van mijn meisje het laatste jaar voor basisschool hopelijk met zoveel minder pijn dat ik echt zelf wat met haar kan doen qua uitjes. Zwemmen, ballorig etc. Red ik niet alleen nog. daarna hopelijk weer werk vinden voor 16/24 uur als financieel administratief medewerker,als,mijn rug het aankan.
Ik ben baliemedewerker van een gemeentebestuur. Ik werk fulltime (38u) maar neem nu 10 maanden ouderschapsverlof, dus dan werk ik 4/5.
he, Sanne! Fijn dat je er weer bent! Heb je gemist! Ik ben relatiebeheerder bij een grote kraamzorgorganisatie. 22 uur per week.
Ik ben sociaal agogisch verzorgende, dus verzorgende IG met een klein stuk sociaal pedagogisch werker eraan, nu nog in een verpleeghuis, straks extramuraal voor ongeveer 24 uur per week.
Juridisch medewerker, 36 uur per week over 4 dagen. Daarvan spaar ik iedere week vier uur verlof zodat ik belachelijk veel vrije dagen heb
Nu fulltime thuis. Vind het niet fijn, wil graag aan het werk. Maar ik kom van BJZ, 32u en ben daar half overspannen weg gegaan dus ook dát was niet fijn.. Nu zoek ik iets waarbij mijn leven werk+gezin in balans is. Ik heb net een onderzoek/project gedaan en hopelijk komt daar een leuk baan achterweg. Dat hoor ik over een paar maandjes. En ik denk dat ik in elk geval thuis blijf tot de jongste ook naar school gaat. Dat is over een jaartje.