Ik werk 20 uur bij een elektrotechnisch installatiebedrijf en ik doe daar personeelszaken, salarisadministratie en alles wat met veiligheid, gezondheid en milieu te maken heeft.
Pedagogisch medewerker senior in de residentiële jeugdzorg (24-uurs zorg) Ik ben daar groepsopvoeder op een behandelgroep voor kinderen met een normale intelligentie met ernstige gedrags- en/of ontwikkelingsstoornissen. 36 uur op contract, 30 uur nu met ouderschapsverlof.
Dan zitten we in dezelfde branche leuk! Je hebt een groot contract voor deze functie zeg. Is jullie organisatie nog niet getroffen door de crisis?
Teammanager binnen de jeugdzorg/jeugd lvb in een orthopedagogische behandelsetting. Op dit moment ong 20 medewerkers en 34 jongeren in mijn cluster. Plus 6 kindjes, ivm jonge moeder module. 26 uur pw, wens om 32 uur te werken maar ivm bezuinigingen en transitie zit dat er voorlopig wrs niet in
Veel regelen, ochtenddienst begint 0630 dus dan slaapt ie de dag ervoor bij mijn oudrrs. Dagdienst begint 0800 en dan breng ik hem om 0720 naar mn ouders. Avonddienst is van 1330 tot 1100 dus dan haken mn ouders hem op van de opvang en nachtdienst begint 2200 dus dan breng ik hem na het eten naar mn ouders en na de dienst haal ik hem op en breng ik hem naar school en ga daarna mn bed in. Ik heb gelukkig ook late dagdiensten van 0900 tot 1700 uur dus dan breng rn haal ik hem zelf. Elke dienst is 3 dagen max en dan dag vrij dus tis niet zo dat ik dan inene dag heb dag erna avond etc en na 3 nachten bijna altijd 2 dagen vrij. Ik woon alleen met luc dus soms is t lastig maar ach komen we wel doorheen.
Ik ben psychiatrisch verpleegkundige en werk op een gesloten afdeling, ik doe dat 36 h en een opleiding
Ik werk fulltime in de horeca, dat is nu ong. 45 uur per week met name in de weekenden. Is qua opvang goed te combineren met werk van mijn man die kantooruren werkt. Respect voor Devilschase!
Ik werk als administratief-boekhoudkundig bediende bij een belangenvereniging voor gehandicapten. 18u45min per week (een voltijds is bij ons 37u30 per week of 7u30 per dag - ik werk de helft daarvan)
Ik werk op een wooncomplex met 46 cliënten met een lich.en verst. beperking. Ik werk alleen wakkere nachtdiensten ivm kids. Normaal werk ik 20 uur per week, dat zijn op vier weken :2-2-2-3 nachten, maar ik neem nu 2 uur ouderschapsverlof per week op zodat ik alleen maar 2 nachten per week hoef.
Ik werk 2 dagen als leerkracht basisonderwijs. Gemiddeld moet ik 19 uur maken, kom vaak een dagdeel terug voor cursus, vergadering e.d.
Ik werk als ambulant begeleider in de kinderthuiszorg. Meestal fulltime, maar heb een contract van 25-36 uur. Als straks de kleine er is dan gaan mn vriend en ik allebei parttime werken.
Ja wat grappig! Nee nog niet, maar ik houd m'n hart vast. Maart loopt m'n contract af en ik ben benieuwd wat dan. Ik had vaste cliënten voor 25 uur en die zijn me afgenomen vanwege 'reistijd'...