bakfiets, welke?

Discussion in 'De lounge' started by hardloper, Nov 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

Ik ben op zoek naar een bakfiets, maar zie door de bomen het bos niet meer. :rolleyes:

Welke bakfiets hebben jullie/ zouden jullie willen hebben?
    En wat vinden jullie belangrijk voor een bakfiets, waar moet ik op letten?

Bedankt

Groetjes, Lidwina :D

2. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    wij hebben de babboe bakfiets helemaal geweldig heb nu ook het bijpassende regenscherm!

alles met korting en gratis bezorging want ze waren er nu net op de markt en omdat we lang moesten wachten op het regenscherm kregen we daar ook nog korting op :)

dus ja geluk gehad met die eerste aanbieding toen hoefde je alleen klant te zijn van de rabobank!

nu moet je volgens mij elke keer ergens lid van worden..
    nu een energiebedrijf mocht je deze ook graag willen zou ik wachten tot de volgende aanbieding van hun die blijven steeds veranderen :)

En ik woon in eindhoven en ze zaten hier lekker dichtbij! dus ook handig!

succes met zoeken, let op dat je hem fijn vind rijden en genoeg versnellingen ed!
    en niet voor de goedkope keus gaan dus van die chinese dingen echt mee opletten!

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
  4. joepies

joepies Bekend lid

Oct 9, 2007
    579
    0
    0
  5. hardloper

ik besef dat er in mei ook een topic is geplaatst, maar er komen veel nieuwe modellen en merken bij, en ik wil graag een nieuwe bakfiets, dus ik wilde graag up to date info. Ik heb ook al uren gezocht op google, maar het is gewoon erg veel.

groetjes, lidwina

6. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    hier ook een Babboe bakfiets.
    en hij bevalt prima, ik wil hem nooit meer kwijt..

groetjes Nienke

7. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    zie foto in mijn album trouwens

8. joepies

joepies Bekend lid

Oct 9, 2007
    579
    0
    0
    ik vind zelf de bakfiets met 2 wielen veel fijner dan met 3.

ik heb de cargo bike long, geweldig!

9. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    oe dat lijkt mij eng, doe mijn maar 3 wielen, kiep ik in ieder geval niet om met dat gevaarte.

bij mijn oudste op school is iemand met oppaskinderen, die heeft een bakfiets waar 8 kids in kunnen..... tjonge dat is me een mega ding.

10. joepies

joepies Bekend lid

Oct 9, 2007
    579
    0
    0
    haha, hij kiept echt niet hoor, zwaartepunt ligt geweldig en stukken wendbaarder dan 3 wielen

Maar het beste kun je gewoon met verschillende fietsen een proefrit maken, dan voel je wel wat voor jou het beste is

11. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,439
    1
    0
    Delft
    Heb een 2e hands Christiania. Zou zelf uitgaan van zeker meer dan 1500 euro voor een nieuwe bakfiets als je een goede wilt (inclusief regenscherm e.d). Mijne was 2e hands 4 jaar oud nog 1100 euro (zijn erg waardevast). Staat wel ergens een foto op mijn website geloof ik

Succes met zoeken!
    Lisette

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Ik heb de zoekfunctie gebruikt (op Babboe) en er kwamen 2 topics naar boven, de ene van mei is al gesloten dus schrijf ik hier even verder.........

Ik zag de reclame van Ecostroom.....mij lijkt het wel wat de Babbboe bakfiets.

Jammer dat je niet ergens kan gaan testen in de buurt, ik ben heel benieuwd of het wat is.

Vraag me af of de actie van Eneco wat is, ik zag in dat gesloten topic dat de fiets in mei nog €999 kostte, en nu al €1199.....ok dan €500 korting via Eneco.

Wie kan er meer over vertellen....de foto van een van bovenstaande schrijfsters vonden wij (hubbie en ik) erg leuk om te zien! Bedankt!

Gr. Cellie.

13. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Hmm ik weet eigenlijk alleen maar dat ie 1199 heeft gekost van begin van de actie want wij hadden hem als eerste actie toch gekocht dacht ik..
    Maar ik persoonlijk zou geen eneco pakken voor een bakfiets het is heel wat om over te sluiten of heb je nog geen lopen?

Er komt regelmatig een nieuwe actie! misschien toch even afwachten of ze met een ander in zee gaan..
    En ik weet toen nog dat er meerdere plekken waren om hem te testen hij was er ook op de jonge gezinnenbeurs toevallig ;)
    Bij ons zit ie in de buurt dus dat was makkelijk!

Hij is verder gewoon erg leuk zeker en je kan 4 kindjes kwijt of een hoop boodschappen ideaal!
    En wij hebben gekozen om hem zelf in elkaar te zette dit ging prima ;)

14. hardloper

ik heb de babboe besteld. mijn ouders betalen hem, en ik kreeg hem nog met jonge gezinnen beurs korting :D
    maar ik heb hem nog niet ontvangen, dus kan er verder niets over zeggen. je kan op de site kijken of de korting nog geld ;)

15. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Ik heb al eneco, dus ik zou alleen overstappen op groene stroom, heb de voorwaarden gelezen en kan geen addertjes vinden ;)

Wat was de beurs korting?

16. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    ow ok ja dan zou ik het zeker doen ja!
    niet dat je nu ineens groene stroom krijgt hahaha
    maar ja het is een naam he ;)

17. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Ik ga de cargo kopen (de korte versie, 2 wielen)! Heb er veel goede verhalen over gehoord en zal heel spoedig een proefritje gaan maken. Laat wel horen of hij inderdaad zo goed fietst!

Share This Page