Nou die discussie ben ik dus ook al regelmatig met meiden aangegaan die zeggen dat ze bi zijn als ze al 1x met een meisje gezoend hebben! Ik vind dat je pas kan zeggen dat je bi bent als je een relatie met een vrouw zou kunnen hebben...maare daar denkt iedereen dus anders over.
Ja even voor de duidelijkheid, mijn manier van schrijven kwam niet zo goed over geloof ik. Maar uiteraard begrijp ik heel erg goed dat homo's niet bij elkaar op een natuurlijke manier een kindje kunnen maken daar is altijd weer iemand van het andere geslacht voor nodig Anyway het zou zo maar kunnen zijn dat er een homo stel hier zit die meer info willen omtrent zwanger zijn , kinderen krijgen , je weet maar nooit. dat gelft ook voor lesbische stellen uiteraard maar die stonden er al bij in de poll. Dusssssssss mijn excuses voor het verkeerd overbrengen van mijn gedachtes
ben hetro,maar heb wel meerdere keren met een meisje gevreen. vond het toen wel wat hebben eerlijk gezegd.alleen een relatie met een meisje zou ik niet willen.
Hier 100% hetero! Kan me ook helemaal niet voorstellen dat ik iets meer met een vrouw zou doen dan vriendinnen zyn(vriendschappelyk dan) Maar t is maar goed dat we allemaal zo verschillend zyn
hetero maar vraag me wel is af hoe zou het met een vrouw zijn. ik vind een vrouwe lichaam gewoon erg mooi maar verliefd worden op een vrouw daar kan ik me niks bij voorstellen
Hetero, ik heb wel met meisjes/vrouwen gezoend enz maar ik vind iemand pas bi als je ook echt gevoelens hebt voor een vrouw. Veel meiden die ik ken hebben ook met een meisje gezoen maar dit maakt je niet bi zolang er geen gevoelens bij zijn.
hetero! ik kan me er ook verders niets bij voorstellen bi of lesbi's en homo's. maar daar in tegen vind ik homo's of lesbi's echt geen probleem! als mijn dochter later thuiskomt en verteld dat ze lesbi's is zou ik wel even moeten wennen maar ik zou het zeker accepteren.
bi, maar puur omdat ik van mezelf weet dat ik verliefd wordt op een persoon, niet op een geslacht. tot nog toe heb ik alleen relaties met mannen gehad en enkel een keer gezoend met een meisje, zonder dat daar iets meer achter zat. maar je weet het maar nooit
weet je wat ik grappig vind, dat toch vrij veel vrouwen hetero zijn maar toch ooit wel eens met een meisje hebben gezoend... ik heb nog nooit een jongen gehoord die hetero is en wel eens met een jongen heeft gezoend... voor een man is het als 2 vrouwen zoenen geil! als 2 mannen zoenen is t meteen een homo! belachelijk eigelijk he!
:-k Ik ben benieuwd wie 'anders' heeft aangevinkt.. Ikzelf ben al n aantal x verliefd geweest op n meisje maar dit heb ik nooit durven zeggen hoor.. t idee alleen al dan brak t zweet me uit haha. Aan de ene kant vind ik t wel jammer dat ik geen ervaring heb met n meisje.. maar ach.. fantaseren is ook leuk! En idd heel herkenbaar.. als we s op n terrasje zitten kunnen we beiden zeggen wat we n mooie/lekkere meid vinden enzo.. Alleen jammer dat mijn ouders dit niet 'geloven' willen (of niet willen inzien)..
Mijn man kan anders ook heel teder zoenen . Ik ben hetero, zou niet met een meisje willen zoenen of wat ook maar. Ik val echt op mannen. Me uiteraard in de pubertijd wel afgevraagd of ik niet ook op meisjes zou vallen, maar echt niet dus!
hoihoi, Ik ben opgegroeid met het idee dat je flieft wordt op een persoonlijkheid, mijn mama is nl wel lesbisch.. Ik val op heel mannelijke persoonlijkheden Ik vind vrouwen wel mooi om te zien, maar ik zie mezelf...nou nee bedankt. liefs mandy
@patroeschka Hoe weten je ouders het dan? Heb je het hun zelf verteld? Ik ga dat echt niet aan mn ouders vertellen haha, die zijn nogal heeel ouderwets en zouden daar toch niks van snappen!