Wat is jouw geluksmomentje vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 28 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Vandaag:
    Toen wakker werd vanochtend had ik enorme honger. Iedereen sliep nog. Ik kon héérlijk ongegeneerd uit de pindakaas pot lepelen. Daarna ben ik terug in bed gekropen ;)

Lill en crystals vinden dit leuk.
  2. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Dat mijn zoontje vandaag voor het eerst gelopen heeft!!!

Vitamientjuh, Marchella, Lill en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dat mijn man echt heerlijke koffie kan zetten en ik vanochtend op de markt wat lekkers heb gekocht voor vanavond bij de koffie.

Mijn geluksmoment was toen mijn man zei dat het hem heel lekker leek wat ik gekocht had. Het klinkt heel stom, maar vanwege vele allergieën kan mijn man amper ''wat lekkers' eten. Als ik dan eindelijk wat heb gevonden en het lijkt hem lekker, dan is dat voor mij een geluksmomentje :oops:

fanona, Vitamientjuh, Floeperd en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Neilia

Neilia Niet meer actief

In de biechtstoel gaf ik toe dat ik me een rot moeder voelde omdat ik N zijn speen heb afgepakt
    Maar na een half uur gillen, krijsen en huilen is die mooi zonder speen in slaap gevallen :D

Vitamientjuh en Bubblez vinden dit leuk.
  5. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Dat dochter vanmorgen in bed lekker haar hoofdje op m'n schouder legde. Gebeurd maar zelden want het is geen knuffelkont.

En toen oudste zoon zei dat hij zo graag naar school wil, toen hij een nieuwe beker had uitgezocht. Hij mag vanaf dinsdag naar groep 0 en vind het erg spannend.

Rosy90 en Nimue vinden dit leuk.
  6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.311
    17.213
    113
    Dat ik een jaar (of anderhalf) van zwemles af ben omdat de oudste 2 C hebben gehaald vandaag! :)

Zonnestralen, jt82, Pinkblossom en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Beetje dubbel.

Ik kwam toevallig weer eens die ontzettend heerlijke collega tegen..
    Leuk leuk leuk!
    Wat een leuke man, met die pretoogjes.
    Gesprekjes die altijd een beetje flirterig zijn.
    Al een tijd beetje verliefd op hem,eigenlijk (maar ik ken hem al 17 jaar).

Maar ja, getrouwd :rolleyes: :(

8. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik weet niet of je er op zit te wachten, maar ik bak voor de kinderen vaak zelf iets, ivm allergieen (ei, melk, pinda, noten). Wellicht kan ik je helpen met ‘iets lekkers’ ;)

thephantom vindt dit leuk.
  9. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Heb vandaag 2 uur door het bos gewandeld met de oudste drie en afgesloten met warme chocomelk en appeltaart. Ze waren zo gezellig en lief ❤️

Vitamientjuh, boogiebril, Marchella en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Met ons gezinnetje naar de julianatoren geweest vandaag, met als hoogtepunt de blije blikken van S in de achtbaan en van Y toen ze 'alleen' in de vliegende muis mocht.

En dat we gewoon zonder buggy zo'n hele dag op pad waren en het prima ging! (*gaat buggy op zolder leggen)

Marchella vindt dit leuk.
  11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Dat ik vandaag niet op de po heb geplast maar zelf (met hulp vanaf bed naar de toilet) op het toilet geplast heb. Dit zijn de goede stappen richting herstel en het gaat dit keer sneller dan normaal.

Zonnestralen, joepy, toch3 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.144
    1.683
    113
    Dat de jongste die nu net 1,5 week een spreidbroekje heeft vandaag gewoon zelf ging zitten. Ze ontwikkelt zich lekker door ondanks dat stomme ding en laat zich gelukkig nergens door tegenhouden ❤️

joepy, toch3, Vitamientjuh en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Oh dat zou ik erg fijn vinden, soms zie ik door de bomen het bos niet meer namelijk haha!

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Van mijn jongste in de speeltuin, hij doet echt mee met de andere drie.

15. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Na een drukke dag waarbij ik van alles moest halen met een zeer onwelwillende dochter van vijf, die voor zichzelf een pyjamadag had ingelast en not amused was dat ze de hele dag op pad moest, hebben we onszelf heerlijk met kussens en een dekentje op de bank genesteld. Lekker verse smoothie en aardbeien voor dochter, een latte machiato voor mij. Hond is uitgelaten, afwas gedaan. Even lekker genieten samen

16. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    77E3FD3C-7F90-4553-B939-C67795A5EDE4.jpeg E3B9B53F-36FA-4994-8DF6-668E422D130C.jpeg dat vandaag de nieuwe lamp op is gehangen boven de zithoek. Nu stoot de rest zijn hoofd tenminste niet meer :roflmao:

17. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Update: we hebben donuts gevonden! :thumup:

18. boogiebril

boogiebril Niet meer actief

Na een hele lange pittige en uitputtende dag staat er heerlijk eten voor me klaar. Nu aanvallen!

19. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Na een kookklus een vette fooi krijgen als blijk van waardering! Het ging me niet om het geld maar wel om de leuke klus en de waardering van vandaag :)

Marchella vindt dit leuk.
  20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Mijn oom en tante die in het buitenland op kraamvisite kwamen.
    Mijn dochter met haar brabbels en lachjes. Hoe verliefd kan je zijn! :oops: :D

Deel Deze Pagina