Vandaag: Toen wakker werd vanochtend had ik enorme honger. Iedereen sliep nog. Ik kon héérlijk ongegeneerd uit de pindakaas pot lepelen. Daarna ben ik terug in bed gekropen
Dat mijn man echt heerlijke koffie kan zetten en ik vanochtend op de markt wat lekkers heb gekocht voor vanavond bij de koffie. Mijn geluksmoment was toen mijn man zei dat het hem heel lekker leek wat ik gekocht had. Het klinkt heel stom, maar vanwege vele allergieën kan mijn man amper ''wat lekkers' eten. Als ik dan eindelijk wat heb gevonden en het lijkt hem lekker, dan is dat voor mij een geluksmomentje
In de biechtstoel gaf ik toe dat ik me een rot moeder voelde omdat ik N zijn speen heb afgepakt Maar na een half uur gillen, krijsen en huilen is die mooi zonder speen in slaap gevallen
Dat dochter vanmorgen in bed lekker haar hoofdje op m'n schouder legde. Gebeurd maar zelden want het is geen knuffelkont. En toen oudste zoon zei dat hij zo graag naar school wil, toen hij een nieuwe beker had uitgezocht. Hij mag vanaf dinsdag naar groep 0 en vind het erg spannend.
Beetje dubbel. Ik kwam toevallig weer eens die ontzettend heerlijke collega tegen.. Leuk leuk leuk! Wat een leuke man, met die pretoogjes. Gesprekjes die altijd een beetje flirterig zijn. Al een tijd beetje verliefd op hem,eigenlijk (maar ik ken hem al 17 jaar). Maar ja, getrouwd
Ik weet niet of je er op zit te wachten, maar ik bak voor de kinderen vaak zelf iets, ivm allergieen (ei, melk, pinda, noten). Wellicht kan ik je helpen met ‘iets lekkers’
Heb vandaag 2 uur door het bos gewandeld met de oudste drie en afgesloten met warme chocomelk en appeltaart. Ze waren zo gezellig en lief ❤️
Met ons gezinnetje naar de julianatoren geweest vandaag, met als hoogtepunt de blije blikken van S in de achtbaan en van Y toen ze 'alleen' in de vliegende muis mocht. En dat we gewoon zonder buggy zo'n hele dag op pad waren en het prima ging! (*gaat buggy op zolder leggen)
Dat ik vandaag niet op de po heb geplast maar zelf (met hulp vanaf bed naar de toilet) op het toilet geplast heb. Dit zijn de goede stappen richting herstel en het gaat dit keer sneller dan normaal.
Dat de jongste die nu net 1,5 week een spreidbroekje heeft vandaag gewoon zelf ging zitten. Ze ontwikkelt zich lekker door ondanks dat stomme ding en laat zich gelukkig nergens door tegenhouden ❤️
Na een drukke dag waarbij ik van alles moest halen met een zeer onwelwillende dochter van vijf, die voor zichzelf een pyjamadag had ingelast en not amused was dat ze de hele dag op pad moest, hebben we onszelf heerlijk met kussens en een dekentje op de bank genesteld. Lekker verse smoothie en aardbeien voor dochter, een latte machiato voor mij. Hond is uitgelaten, afwas gedaan. Even lekker genieten samen
dat vandaag de nieuwe lamp op is gehangen boven de zithoek. Nu stoot de rest zijn hoofd tenminste niet meer
Na een kookklus een vette fooi krijgen als blijk van waardering! Het ging me niet om het geld maar wel om de leuke klus en de waardering van vandaag
Mijn oom en tante die in het buitenland op kraamvisite kwamen. Mijn dochter met haar brabbels en lachjes. Hoe verliefd kan je zijn!