Ik denk graag met je mee. Je mag een pb sturen met de allergieen, dan zal ik ook mijn hoofd eens breken
Mijn moment vandaag was vanavond toen met z'n vieren de Gilmore Girls aan het kijken waren en gierend en lachend het intro-liedje aan het zingen waren. Nu, twee uur later schuif ik langzaam op richting het 'klaagtopic', want zo'n moment don't last foreve..
Toen ik dat pretbekkie van de oudste zag toen hij mocht gaan logeren. Toen de oudste voor het eerst zijn broertje een hapje fruit mocht geven en hoe ze daar beide op reageerde. Dat we vanavond naar een feestje van goede vrienden zijn geweest, super gezellig. En de jongste heel de tijd in de draagdoek tegen me aan heeft liggen slapen. ♡
Wat voor mij een bijna magisch geluksmoment is: Na mijn nachtdienst mijn bed in kruipen. Nu mijn laatste nacht en ik kwijl bijna als ik aan mijn bed denk. Dat ligt na een nachtdienst altijd veel lekkerder en als je gewoon s avonds naar bed gaat.
Dat m’n jongste zoontje maar 1x kwam deze nacht en pas om 2.30uur. Dat waren heel fijn wat slaap uurtjes!
Hardloopevenementje in het dorp vandaag. Dafne liep de 400 mtr. Ze was helemaal trots omdat ze niet gevallen was, zoals het vorige wedstrijdje. En ik ben op de 5km 9e geworden van 29 vrouwen. Kan nog beter, maar al blij mee! Bekijk bijlage 591601
2 blueberry struiken gescoord bij het tuincentrum met 60% korting en meteen de tuin maar eens flink aangepakt om ruimte te maken. Kliko vol, tuin weer netjes!
Leuk! Welke heb je? Ik twijfel ook nog steeds over een erbij . Op www.ziloen.nl krijgt je t/m vrijdag zelfs 15% korting. Maakt het wel aantrekkelijk haha. (Of vrijwel alles trouwens, niet alleen de tulas)
https://www.ad.nl/economie/unox-lanceert-vegetarische-versie-van-beroemde-rookworst~a75d0b48/ Whoop whoop!!
mijn grote zoon van 11 is vanmorgen voor het eerst met school op kamp...hij zag er best tegenop maar is met een grote glimlach vertrokken.....zo trots op hem
De kinderen wilden bij de lunch buiten picknicken, dus deken in de tuin gelegd. Ik zou als ober hun eten komen brengen, lagen ze met z'n tweetjes op hun rug naar de wolken te kijken <3
Ik zag de bui al weer hangen om voor het 5e jaar op een rij dezelfde winterjas te dragen. Financieel is dit gewoon een rotperiode: 3 verjaardagen binnen gezin, sinterklaas, kerst, jassen en schoenen voor de kinderen, en een jas voor mij schiet er dan standaard bij in. Die oude past gewoon, nieuwe rits erin en klaar. Ik had al wat gekeken naar wat ik leuk vond, blauw, lang, iets van een bontkraag, maar alles ging vanaf de 80 euro, en dat kan ik nu niet missen. Maar nou liep ik net een winkel hier binnen en zie ik de jas. Blauw, lang, bontkraag, 1 stuk: mijn maat en... 35 euro! Gewoon maar 35 euro!! Ik ben helemaal blij
Na een heerlijke herfstwandeling thuiskomen en zelfgemaakte pompoensoep eten. Ik ben helemaal klaar voor de herfst