Wat is jouw goede tip voor ons?

Discussie in 'De lounge' gestart door natjes, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Hahaha :D Dat heb ik vandaag ook gedaan.

2. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Je was na het wassen een kwartier in de droger en dan ophangen.
    Ik hoef bijna niet meer te strijken.

Die wondersponsjes van de action zijn idd ideaal! Mijn fornuis gaat er ook mooi van glimmen.

En een klein beetje babyolie op een doek doen en dat op je rvs spullen wrijven. Gaat het ook mooi van glimmen.

Ook ben ik heel blij met mijn Optidee doeken en met Odix (zelfde als Dasty).

3. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik was tijdens het opknappen van de zolder nog een laatste beetje aan het verven terwijl de vloer (laminaat) er al lag, ja dan kun je er op wachten dat ik mors ;) In totale paniek een paar billendoekjes gepakt en jawel, de verf was van de nieuwe vloer af!

4. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

En dan een beetje olie erbij, en je hebt een heerlijke dressing voor de sla!

5. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Als je je haar aan het verven bent krijg je evt resten bij je oren enzo weg met wat nagellak remover.

Als je veel hoest/ verkouden bent een bak water pakken daarin schijfjes rauwe wortel doen wat suiker erbij en dan nachtje laten trekken en vlg dag paar keer dat sap drinken.

6. XoXo

XoXo Niet meer actief

Die is idd geweldig!

7. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Gebakken ei met hele dooier :).

Als je je eitje bakt moet je een deksel op de koekenpan leggen. Op deze manier wordt het eiwit mooi hard en blijft het eigeel zacht.

Nooit meer vies wit snot op je ei :).

8. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    - Balpen op de bank verwijder je met melk.
    - Heb je veel snoeren bij elkaar doe er dan van die plastic witte dingen van het brood omheen. Schrijf op waarvan het is.
    - voegen krijg je als nieuw met voegenwit (bouwmarkt 10 euro)
    - ga vaak naar de action ;)
    - muurverf kun je zelf kleuren met plakkaatverf, scheelt heel veel geld
    - voor een rolkussen of poef kun je gewoon het peuterdekbed oprollen en als vulling gebruiken
    -

9. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Tweedehands babyspullen kopen/ alles aannemen wat je krijgt :D

Kan inmiddels een winkel beginnen aan spullen, heb kleding voor een weeshuis en incl babykamer en alle spullen nog geen 500,- kwijt.. En ziet er allemaal keurig uit :)

En mijn buurvrouw wees me tijdens mijn nog prille zwangerschap op een winkel waar ze complete babykamers te koop hadden voor "maar" 1500 euro.. Ik viel bijna steil achterover... voor een nulletje minder hebben wij een super mooi kamertje :D

10. Snootches

Snootches Actief lid

18 jun 2013
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afwasmiddel in een lege zeepfles/zeepdispenser. Ik kocht nooit Dreft omdat ik altijd ontzettend knoeide als ik heel de fles ondersteboven hield, maar zo krijg ik er altijd precies uit wat ik wil.

Overal in huis vochtige reinigingsdoekjes neerleggen. Misschien wat lui, maar zo heb je toch het stof en vuil even globaal weggewerkt.

Een plantenspuit vullen met half chloor half water en regelmatig je badkamer mee bespuiten, na 20 minuten afnemen en alles blinkt.

Oja! In Italië schijnen ze verse eucalyptus in de badkamer op te hangen, zodra het een beetje stoomt van het douchen verspreid zich een heerlijk frisse geur.

11. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Plantenspuit vullen met een beetje allesreiniger en water, veel goedkoper dan al die sprays en net zo goed mee schoon te maken.

12. Aylen

Aylen Niet meer actief

:D:D:D:D

Enneh Booey... dankjewel :)

13. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muggen hebben een hekel aan de geur van lavendel. Lavendelplantje voor op de slaapkamer dus!

14. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Een kleine deurmat voor de kattenbak leggen, zodat de steentjes niet door het halve huis te vinden zijn.

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dit vind ik nou een goed idee!
    Wij hebben deze ook maar die navulling is echt duur zeg, koop ik dus nooit en dat ding staat er maar.

16. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Wij hebben de Dirt Devil bij een onlineshop besteld. Die maakt voegen schoon, goeiedag :$:$

17. flerk

flerk Niet meer actief

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Wat glansspoelmiddel op een doek doen en daar rvs spullen mee afdoen. Geen strepen of vingerafdrukken!!

19. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Dan ga ik me pas echt zorgen maken. Waar gaan ze dan naar toe???? Heb ik ze toch liever bij elkaar in de container zitten.

20. Islah

Islah Niet meer actief

Doekje tijdens het afstoffen netjes in 4-en vouwen. Dan hoef je minder vaak opnieuw naar de emmer te lopen (iedere keer een andere kant gebruiken) en wordt het water minder snel vies.

Deel Deze Pagina