Waarschijnlijk algemeen bekend. Verkeerde kleur in je haar gedaan. Uitwassen met Head & Shoulders. Veel last van mieren, geen gif maar gewoon heet water in een gieter doen en er over heen gooien. Groene aanslag is te verwijderen met schoonmaakazijn en groene zeep. Sowieso de dure allesreinigers en spuitbusvarianten links laten liggen. Met schoonmaakazijn, groene zeep en soda kom je al heel ver en beter voor het milieu. Douchekop en tuitjes van de kraan afdraaien en een nacht in de schoonmaakazijn. Je eigen mengsels maken in een plantenspuit voor het aanrecht. Vaatwasblokje door de midden breken en daar de vaat meedoen kan je 2x zo lang met je pak blokjes. Heeft iemand nog handige tips om een combimagnetron schoon te maken? Die 99 life hacks ..... Zijn briljant!
nog beterellets kopen,dat zijn houten korreltjes voor in de pelletkachel,ze zijn goedkoop en een bodempje in de kattenbak ipv korrel en je ruikt echt niets meer,plus het gaat langer mee en is properder.bij brico,hubo,enz....verkrijgbaar kunnen ook in een cavia-of konijnenhok als bodembedekker.
Ik heb geen magnetron dus echt zeker weet ik het niet maar heb wel eens gelezen dat je een bak water met schijfjes citroen daarin kan verwarmen in de magnetron en dat het vet/vuil dan vanzelf wegdruipt en zacht wordt zodat je het makkelijk kan wegvegen.
Die zitten inmiddels als vlieg in het bekertje met trechtertje van Aylen Aylen, jouw tip vind ik echt super! Van die kleine vliegjes word ik helemaal gek. Ik heb het gelijk staan!
Dat ga ik hier meteen in elkaar knutselen, ik ben die vliegende huftertjes meer dan zat...beetje mijn fruitschaal bevolken GRRRR
Haha dat was de tip die ik wilde opschrijven, echt wonderssponsjes! Mijn wc van boven is 9 jaar oud en er zat al veel kalk op (na het spoelen loopt er nog water). Vreselijk maar ik had alle middeltjes en schuursponsjes gebruikt, niets hielp. Maaaaar de wondersponsjes (grijze sponsjes) hebben alle kalk verwijderd en nu glimt mijn wc pot weer!
Als je veel last van slakken hebt een bakje in de grond zetten met daarin bier. Goedkoper dan korrels en niet giftig.
Lees veel interessante tips, ga ze ook uitproberen! En wollywel, bedankt voor de link wauwie, heel handig!!!