Mijn goede voornemen voor dit jaar is lekker samenwonen met mijn schat, en wel heel lief zijn voor elkaar zodat we volgend jaar misschien wel het goede voornemen hebben om zwanger te worden...
verhuizen, nog een mooi ventje erbij krijgen, 20 kilo afvallen terug mezelf wat beter verzorgen maar vooral genieten van mijn 3 mannen
zorgen dat alles goed op orde is zodat ons mannetje in alle rust bij ons kan komen! en daarna vooral genieten
Bevallen...hopen dat alles goed is met mijn mannetje, 25 kilo er weer af trainen en genieten van mijn 2 mannen!
Eigenlijk heb ik er dit jaar helemaal geen moet ik zeggen: ja, misschien toch wel: net zo gelukkig blijven als afgelopen jaar en dat blijven beseffen! En natuurlijk een hele lieve mama worden!
Goed voor m'n klein manneke zorgen en eindelijk eens rijlessen gaan nemen! Zodat opa en oma in het noorden van het land ook meer van hun kleinkind kunnen genieten!
verrassend. Zwanger worden ! En verder wil ik weer 2x in de week gaan sporten. is er de laatste paar weken bij ingeschoten.
De laatste 6 kilo die er nog af moet, afvallen, mijn schildklieronderzoeken doorlopen en een eventuele behandeling aangaan, en daarna MAMMA WORDEN!
Zwanger worden, nog een aantal kilootjes afvallen en stoppen met roken. Oh ja, en veel minder plannen.