Mijn goede voornemens zijn om te beginnen met roken hihi... (dat was uiteraard een grapje) Hmmm... Ik ga volgend jaar maar eens flink genieten denk ik....
Goh, heel verrassend maar ik wil ook nog 10 kilo afvallen, genieten van mijn prachtige gezinnetje en hopelijk dit jaar eindelijk eens op vakantie!
Heb je even? Haha, nee hoor, maar heb wel een paar voornemens. * Minder stressen * Minder snel in paniek raken * Minder vaak boos worden * Minderen met roken (stoppen lukt toch niet als je er niet voor 100% achter staat) * Nog een kilo of 10 afvallen
Halverwege dit jaar kwam ik erachter dat ons leven wel iets weg had van een real-life soap waarin iedereen om ons heen een mening had en ook dacht inbreng te hebben. Ik was het ontzettend zat om alles te moeten verantwoorden naar iedereen (ik ben de jongste uit een groot gezin, dus het ''kleine zusje'' moet beschermd worden) en heb ik vrij rigoreus het roer omgegooid. Onze zaken zijn onze zaken en ik geef geen openheid meer over dingen die anderen niets aangaan of als ik er gewoon geen zin in heb om het met iemand te bespreken. De reacties waren uitlopend, de één werd boos, de ander prees ons de hemel in. Hoe dan ook, wij leiden nu ons leven. In 2008 wil ik dit blijven doorzetten. Focussen op de toekomst en die invullen naar -voor zo ver het kan en realistisch is- ons eigen ideaal. Flientje
zwanger worden natuurlijk (dat wil bijna iedereen op het forum die nog niet zwanger is), en heeeeel veeeeel op het zwangerschapforum komen en met plezier lezen
bevallen, voor die tijd nog veel leuke dingen samen met mijn man nu we nog met z'n tweetjes zijn(zeker stedentrip Istanbul in januari). Minder aantrekken van het gezeur en gechagerijn van mijn ouders.
Een gezonde mooie lieve baby eruit zien te krijgen, lief zijn voor iedereen, rechtenstudie aan open universiteit beginnen -dat wil ik al zo lang en nu heb ik de tijd ervoor-. En dat iedereens kinderwens uit mag komen in 2008!!!
Mijn goede voornemen is dat ik de jackpot van het staatslot ga winnen dit jaar. Nu zonder gekheid. Ik ben gelukkig hoe ik nu ben, en wil daar eigelijk niks aan veranderen. Groetjes Vera
mijn goede voornemen is> dat ik me niet meer druk maak over anderen, en meer rust voor mezelf gun..en minder snoepen.hahaha groetjes pris
mijn goede voornamens zijn van mijn gezin genieten misschien weer zwanger worden 10 kilo afvallen (heb me al ingeschreven bij een fitnisruimte voor vrouwen) mijn diploma halen in mei Gezond blijven
nieuwe baan vinden operatie in januari goed doorstaan veel van Sofie en mijn vriend genieten hopelijk broertje of zusje voor Sofie verwekken misschien iets meer schoonmaken in huis weer gaan hardlopen groetjes Lisette
minder vloeken, minder roddelen, zwanger worden, 3 kilo kwijt raken, met mn vriend samen blijven...mmmh
Mijn goede voornemens zijn: * Meer aan mezelf gaan denken (lekker ego) * Genieten van alle dingen * Mij minder zorgen maken over de toekomst * Mooie kleren kopen * Een kilootje of 10 zien kwijt te raken * Weer mezelf worden wie ik was voordat er kindjes waren