In 2008 wil ik.. .. Een supermama zijn voor mijn zoontje .. Een nog betere 'vrouw' zijn voor mijn vriend .. Mijn eetproblemen onder controle krijgen .. Mijn werk zo goed mogelijk doen .. Sparen!
1. Goede moeder zijn voor Ruben. 2. Werken aan de relatie met mijn man zodat het NOG mooier wordt! 3. Sparen. 4. Minderen in de grote zin van het woord. Minder geld uitgeven, minder vlees eten, minder snoepen, mij minder zorgen maken, minder perfect willen zijn. 5. Mij meer bezighouden met mijn passies schrijven en schilderen.
eeeehh - afvallen - lief zijn voor mannetje - op mijn strepen staan op de fert afdeling ( aangeven wat ik wil) - minder bezig zijn zwanger worden - zwanger worden !
In september terug mijn studie opnemen, ben namelijk gestopt sinds ik zwanger werd en te misselijk was. Ik hoop dat ik mn kindje 3 avondjes per week kan achterlaten bij mn vriend om naar de lessen te gaan. Vond dat namelijk bij mn dochtertje vroeger erg moeilijk. Ja en ook verderwerken aan de relaties in mn gezin, zodat alles goed blijft gaan.
Stoppen met roken, paar kilootjes afvallen en bewuster met geld omgaan. En natuurlijk zwanger worden, hoop zo dat 2008 ons een kindje brengt...
zwanger worden verhuizen (huis kopen) die laatste kilo's afvallen sparen opleiding afwerken en dan werk vinden
Ik begin 7 januari met een cursus grammatica en spelling en teksten schrijven... Dus geen spel en grammatica fouten maken
Goh, ik zag het onderwerp van dit topic en ik dacht maar 1 ding... Mijn voornemen voor 2008... Zwanger worden (en zo zullen er wel heel veel zijn )
Eh.... zwanger zijn, moeder worden. En nooit meer gelegenheidssigaretjes roken... doe ik nu al bijna nooit meer, maar wil er echt helemaal geen een meer aanraken! Verder: sporten (als het gaat) en netjes op gewicht blijven/komen. Lief zijn, genieten, dankbaar zijn. Goed nadenken over mijn baan en wat ik daarmee wil. Zoohee, wat een hoop voornemens!
Mijn goede voornemen is dat ik weer helemaal mezelf wil worden (al die rottige hormonen de deur wijzen!). Dat betekent ook dat ik weer actiever wil sporten en meer tijd besteed aan mijn relatie.