... van nijntje, kan ze nergens vinden. heb gezocht en gevraagd bij Halfords en Automat, maar helaas, alleen winny de pooh en dora. vandaag wezen shoppen bij Prenatal, we hadden goeie hoop dat ze ze daar wel zouden hebben, helaas alleen zwarte. daarna bij een babyshop-speciaal zaak hier in de plaats, ook alleen zwarte. We willen het liefst die van Nijntje, maar het ziet ernaar uit, dat het een ander printje wordt. iemand misschien tips, waar we ze kunnen halen?
Hier hebben ze zonneschermen van Nijntje: http://www.babyhuisje.be/view_product.asp?ID=18 Ze kosten 4,95 per twee exclusief verzendkosten...
Wij hebben de onze bij de Halfords vandaan. Daar hadden ze de Nijntje zonneschermen alleen in het voorjaar. Wij zijn toen ook een hele tijd op zoek geweest.
Even een opmerking... Ik heb ze ook en mijn ervaring is dat zie niet goed recht blijven zitten. Ze hangen vaak met een punt naar beneden op het raam. Waarschijnlijk zit het gat voor de zuignap niet precies in het midden. Ik weet niet of anderen dat ook hebben
ik heb ze eindelijk gevonden! op Marktplaats.... ze stonden er net een dag op. ik kan ze nieuw in de verpakking overnemen voor 2,75 incl verzendkosten. had ze ook wel gezien op internet in de winkel van nijntje, maar daar zouden ze ong 13 euro met verz kosten zijn.
denk sowieso dat er tegen de zomer aan meer keus is als nu, dus je zou ook over een maand of 2 kunnen kijken