ik had hem wijsgemaakt hejjjj moet je nu eens kijken joh , die durft hihihihi en dat hij naar een vriendin moest ipv hem gewoon de onschuld zelf spelen dan had hij de link misschien niet gelegd dat jij het was og og deb foei je laat iemand jokkeren maar ik had alles uit de kast gehaald om de verdenking te ontzenuwen hahaha volgende keer wel even dubbel check he naar ontvanger en kan me voorstellen dat je dat gevoel van pppfff niet kwijt raakt
mijn grootste blunder is dat ik na het sporten mn gymp uitdeed mn schoen aandeed en toen wegliep, 2 verschillende schoenen aan dus kwam erachter toen ik mn sporttas neerzette om nog ff na te zitten gewoon vergeten om de andere aan te trekken, ze waren beiden gelukkig zwart, dus viel niet echt op
Toen ik nog een jong meisje was (jaar of 4/5) ging ik met mijn moeder mee boodschappen doen. We gingen dan altijd naar de drogisterij. Ze pakte dan allemaal zeepjes (die je toen nog los per stuk kon kopen), ze hield hem onder haar neus, snoof er even aan en zei dan "Hmmmm, lekker". Dat deed ze meerdere keren. Als kind zijnde kopieer je het gedrag van de ouders, dus pakte ik ook een zeepje, hield hem onder mijn neus, keek blij omhoog en zei :"Hmmm, lekker". Mijn moeder werd in één keer rood van schaamte en keek om zich heen. Mensen begonnen hartelijk te lachen. Wat bleek? Ik had een doosje condooms van de toonbank gepakt. Een andere keer was ik met mijn manneke bij een voorstelling in EuroDisney. Na afloop liepen we de trap af naar beneden om weer weg te gaan. Ik dacht dat hij achter me liep en gaf hem zonder om te kijken wat enthousiaste klopjes op z'n bovenbeen als teken dat ik het naar mijn zin had. In plaats van de lange broek van mijn manneke, voelde ik blote huid onder mijn handen. Ik keek om en zag dat ik op het bovenbeen van een vreemde man had geklopt. Zijn vrouw stond ernaast en keek me woedend aan. Met het schaamrood op mijn kaken, probeerde ik mij te verontschuldigen door in engels te zeggen dat ik dacht dat hij mijn vriend was. Zij antwoordde dat ik haar verloofde had aangeraakt en wederom verontschuldigde ik me. Aaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik herinner me nog een gigantische blunder. Me vriend was klaar met werken en ze zaten aan een biertje. ze hadden me vriend zijn mobiel gepakt en ze gingen me vragen of ik ook wat kwam drinken. nu kan ik nog wel eens een spannende openingszin maken dus ik zie dat hij beld zeg ik hallo lekker sappig verukkelijk heerlijk geile neukvent van me. uhh werd er gezegt dus ik nog meer van dat geile geouwehoer erachteraan toen ik opeens hoorde dat het zijn collega;s waren haha.
Een paar jaar geleden kwam er een smsje binnen op de telefoon van mijn man. ...en ik moest hem lezen... Er stond Als het kon dan gaf ik je wat je wilt. Je laat me gewoon zitten. Bij mij gingen alle alarm bellen af en was echt in alle staten...maar had zoiets kan 2 dingen doen of instorten of actie.! Dus ik terug gesmst(als of ik mn man was )..om er achter te komen wie het was....allerlei vage antwoorden kreeg ik terug van ik mis je en zullen we afspreken dus ik daar weer op ingaan want ik wilde dat adres van dat loeder wel te pakken krijgen...die had ik dus eindelijk gekregen Ik had nog zo'n mooie roze vlag met heel groot HOERA dr op...heb ik de A er afgeknipt en de rest (HOER) dus in een envelop gepropt en opgestuurd naar dat adres. Later op de dag mn man gesproken en die wist dus niet waar het over ging hij kende wel een Patries maar daar had hij echt niks mee neee dacht ik dat zeggen ze allemaal....maar op een gegeve moment geloofde ik hem... Dus ik naar dat nummer gesmst je hebt de hele tijd met zn vrouw gesmst....kreeg ik een bericht terug van jij met de vriend van Patries....Jemig hadden we elkaar lekker op zitten naaien zeg pfffff.. Hij was gewoon alle nummers die hij in haar telefoon vond aan het checken of zn vriendin vreemd ging ....en aangezien mijn man haar via zijn werk kende stond zijn nummer bij haar in de telefoon en dat adres wat ik had door gekregen was ook het adres van een vreemde die dus een hele mooie vlag met de post kreeg.
Nog eentje...toen ik nog bij mn ouders woonde stond daar zo'n gezichtsbruiner...maar dan zo'n hele oude waar je maar 1 minuutje onder mocht....Lyd ging dr wel ff met dr kop onder en ach 1 minuut dan zien we nog helemaal niks nog maar 2 minuten dr bij echt mn hele kop verbrand echt erg schaamde me dood ben een week niet naar buiten gegaan...pfff gelukkig verder niks aan over gehouden hoor.
Ik ben een x vreselijk doorgelekt op school.. Ik was n jaar of 15, net ongesteld geworden en maandverband gebruikend. Dus elk uur naar de wc om te checken. niks aan de hand.. pff. Gelukkig zít je doorgaands toch behoorlijk wat op school, dus. Toen ik ging staan, voelde ik t bloed eruit stromen, nog niks aan de hand, tot ik naar de leraar liep om wat af te geven en terug liep naar mn stoel, de stoel onder t bloed, ik dacht echt van ´shit! ´. Dus ben ik ná de les pas.. jaja eerder durfde ik niet weer op te staan, naar huis geraced op de fiets, jas om mn buik geknoopt. En dan ook nog zo´n lila broek aan hebbend . Maar.. níemand heeft t gelukkig doorgehad. Tenminste dat denk ik hihi. Oja, wél iemand waarschijnlijk, want ik weet niet hoe t is afgelopen met de ´bebloede stoel´ hahaha
ik had een keer van dat zelfbruinspul war je een paar uur later pas bruin van wordt op m`n gezicht gesmeerd, met de gedachten van " ja, tuurlijk, je smeert wit spul op je gezicht en daar word je bruin van" dus ik smeerde het nonchalant op zoals dagcreme.......hier een beetje, daar een beetje en daar beetje niet.......toen ben ik uitgegaan en om een uur of 4 gingen de lichten aan, kijkt mijn vriend me aan zegt ie: sjezus wat heb jij gedaan? je lijkt sjakie uit de chocoladefabriek wel! (ook zo lekker hard dat iedereen gelijk naar me keek) bleek dat het spul wel degelijk werkte! ik had dus allemaal spikkels van -het niet goed uitsmeren- over heel mijn gezicht echt overal vlekken! kreeg het er ook niet 123 afgeveegd moest thuis echt goed boenen! vre-se-lijk
hahaha vind dit geweldig om te lezen allemaal ik heb echt nog meer blunders maar wil niet alleen mezelf zien hier anders lijk ik zo'n histerisch wijf hahaha
Mijn meest genante was toen ik n jaar of 15 was, Ik had n tijd een vriendschap met n jongen en ik zag hem wel zitten voor verkering. Toen we es in de rij stonden voor n drankie ofzo, stond hij voor me en zag ik mijn kans schoon. Ik sloeg mn armen om hem heen. We hebben n hele tijd zo gestaan, hij versteend van angst en ik in de 7e hemel. We hebben elkaar nadien geen woord meer gesproken (tot mijn grote verdriet). hihihi Blijkbaar zag ie mij niet zitten.
haha, ik weet er nog 1: Ik was n jaar of 14 ofzo en ik gebruikte ong voor de eerste keer tampons. Die dingen met zo'n applicator. Tijdens t uitpakken van die tampon met appl. viel t uitelkaar en ik zette t weer uit elkaar. Veel later moest ik de boel weer verschonen en toen bleek dat ik niet gedacht had aan t draadje door die applicator te halen en dus had ik die ook "naar binnen geschoten". Ik ben n hele tijd aan t graaien en zoeken geweest, maar ik kon er niet bij. In paniek geraakt, huilend naar n vriendin uitgelegd hoe en wat en toen mezelf ziekgemeld (ze vonden me zo bleek zien, dat ik zelfs ben thuis gebracht) en toen ik thuis kwam zelfs met de pincet van mn moeder aan t klooien geweest. Wist ik veel. Mn moeder wilde wel es weten wat ik allemaal in de badkamer aan t doen was en vanwaar t huilen. Ik uitgelegd en mn moeder zei dat we naar de ha moesten. Uiteindelijk kreeg ik t toen toch zelf tepakken en eind goed, al goed. Helaas bleek dat mn vriendin de hele school had uitgelegd waarom ik naar huis was gegaan en toen ik weer op school kwam, kreeg ik weken lang tampons naar mn kop gesmeten.
Blunders? ik maak er per dag zo veel...hahahaha maar de allergrootste heb ik gemaakt met mijn ex. in 1990 ging ik met hem samenwonen. eerste nacht in ons nieuwe huis, dus je begrijpt dat het bed ingewijd moet worden. wij dus lekker bezig.. ik een beetje aan hem frummelen, hij een beetje aan mij....over mijn buik heen and down under. geweldige befbeurt dus.. duurde alleen een beetje lang want meneer was op gang... op een gegeven moment lag ik daar een beetje te faken...en ineens ontsnapt er een dikke scheet.. hahahahahaha hij meteen weg... een half jaar later was de relatie over....maar of het daar nou mee te maken had..? Aoife
Tranen over mijn wangen! Wat betreft scheten, heb nogal gevoelige darmen en regelmatig ontsnapt er wat. Met geluk is dit geluidloos maar soms ook niet. Ja en een smoes van een stoel die geluid maakt gaat dan niet op Hihi heb mezelf vandaag weer belachelijk gemaakt. Tijdens de lunch vroeg iemand wat het verschil was tussen kip en kalkoen. Her en der werd er gereageerd met bijvoorbeeld, en kalkoen is groter etc. Waarop ik zei ' ja en een kalkoen legt geen eieren' ik had immers nog nooit een kalkoenen ei gezien
Ik als vrijgezel met een collega vriendin op de boot naar Engeland....dat was dus veeel wijn op een gegevemoment een groep met Engelse kerels om ons heen..ik met mn zatte kop met zo'n vent mee (dat ik dit vertel ) maar goed wij aan de gang wist zn naam niet eens komen zijn vrienden ineens terug....ik me snel aankleden en pleite... Kom ik ze de volgende dag tegen bij het uitstappen schreeuwt zo'n Engelse trut in een hele volle hal i did not recognize you with your clothes one !.. (verder ben ik altijd heel braaf geweest hoor) hihihih
Ha ha wat geweldig. Ik kom niet meer bij! Ik ken dit met kutscheetjes. Ha ha. Die ontsnappen ook wel eens per ongeluk. Maar wel genant!
Prachtig die verhalen, ik heb me erg vermaakt met jullie blunders. Ik zit te denken aan me eigen blunders maar er is er nog niet 1 naar boven gekomen, als ik het weer weet dan deel ik ze ook met jullie. Misschien zijn het wel van die erge dat ik ze verweg heb verstopt. hihi
Ik lig helemaal in een deuk. Heb al zoveel blunders achter de rug dat ik even goed moet denken hoor! Toen we 16 waren kwam mijn 'penvriendin' net als elk jaar logeren. We besloten een dagje te gaan zwemmen in center parcs de eemhof. Eenmaal in het zwembad werden we aangesproken door twee veel oudere kerels met de zin 'Where have you been all my life?'... Ik antwoorde meteen kattig en gevat in het Nederlands, maar we kwamen niet van die kerels af. Ze bleven maar achter ons aanlopen en zwemmen, en maar lullen... in het Engels. Ze kwamen uit Amerika, en ik zweer je... accentloos amerikaans hoor ! Mijn vriendin en ik hebben de meest lelijke dingen over die vreselijke kerels gezegd, in de veronderstelling dat ze ons niet verstonden... MIS ... Toen we het echt zat waren (en uuuuuuuuuuren verder) bleken het gewoon Nederlanders te zijn die ons in de maling namen... Zag later zelfs dat een van hen een tattoo op zijn arm had waar 'MAMA' en 'URK' opstond