Wat is jouw grootste blunder?

Discussion in 'De lounge' started by Hummel, Dec 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Toen ik nog op de middelbare school zat vroor het een keer heel erg hard... Het was spekglad buiten... Mijn moeder waarschuwde me voor ik op mijn fiets stapte om naar school te gaan nog dat het glad was, dus dat ik voorzichtig moest fietsen :rolleyes: ...

Ik reed de straat uit en zag een enorme HUNK van school op zijn brommer naderen op het fietspad. Superstoer gaf ik wat extra gas op mijn fiets om hem met een 'sierlijke' boog voor te zijn op het fietspad... Je raad het al, ik ben nog nooit zo gruwelijk op mijn bek gegaan met fiets en al... Het was zo glad dat ik wel 10 meter doorgleed met mijn fiets achter me aan... en de hotshot van de school daarachter, op zijn brommer, hij moest ervoor afremmen, want ik blokkeerde het hele fietspad.

Ik durfde nooit meer naar school, dus ik ben naar huis gegaan met de intentie mijn moeder over te halen dat ik toch minimaal 6 weken thuis moest blijven met mijn letsel, ze trapte er niet in... :(

2. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Een paar jaar later werkte ik in een bloemenwinkeltje. Het was kersttijd en dan is het altijd erg druk bij een bloemist. Ik woonde nog thuis, en omdat het zo superkoud was en ik heel vroeg moest beginnen mocht ik op mijn vader zijn brommertje naar mijn werk. Het was zo koud dat ik wel 3 jassen aanhad, en een muts op, een sjaal om, handschoenen... je kent dat wel. Mijn sjaal helemaal over mijn neus, muts zo laag dat er alleen nog een klein kiertje was voor mijn ogen.

Crossen op die brommer, hij ging behoorlijk hard. Er fietsten veel mensen op het fietspad die ochtend, en ik -stoer als ik was op de brommer- zigzagde er als een volleerd brommerbestuurster tussendoor. Totdat mijn muts een paar centimeter naar beneden zakte en dus voor mijn ogen, ik zigzagde in volle vaart tegen een lantaarnpaal, wat een knal... En voor de tweede keer in mijn leven blokkeerde ik een fietspad :rolleyes:

3. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ik had ruzie gehad met een kennis... Ik stuurde mijn vriendin een sms'je waarin ik beschreef wat een rotwijf het wel niet was... maar ik stuurde het naar de persoon over wie het ging :oops:

4. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    whahahah ik kom niet meer bij van het lachen.
    Ik heb een keertje meegemaakt met mijn vriendin van vroeger dat we op een zomer avond buiten stonden op het bruggetje bij ons in de buurt waar altijd de jongeren kwamen. Nou was er zo'n berucht stelletje gozers die mijn vriendin helemaal het einde vond voornamelijk de beruchtste.
    Zij stond tegen het bruggetje aan in haar witte levi broek die toen helemaal in waren.
    Ze was een beetje aan het dollen met die gozer die op een gegeven moment haar been omhoog tilden en net wilde doen om haar in het water te gooien. Zie ik me daar toch een mega MEGA rode plek in haar kruis zitten was ze terplekke ongi geworden. Dus ik zo heel voozichtig uhhhhhhmmmm claud kom eens en toen heb ik het haar verteld. Het is mij zelf dan wel niet overkomen maar ik schaamde me voor haar.

xxx jet

5. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Mijn zus, mijn moeder en ik gingen met de trein weg... gezellig een dagje shoppen in Den Bosch. Het was nogal druk in de trein dus wij zaten bij de deur, op zo'n klapstoeltjes... Het was zelfs zo druk dat we niet eens langs elkaar konden zitten maar wel in dezelfde ruimte. Mijn zus las een tijdschrift en op een gegeven moment had ze die uit dus vroeg of ik m wilde. Dus ik "ja is goed" dus ik sta op om dat tijdschrift te pakken. En loop achterwaarts weer terug naar mijn klapstoeltje. Even niet aan gedacht dat het een klapstoeltje was dus ik ga zo zitten en val dus gewoon letterlijk met mijn kont op de grond! BLUNDERRR! :oops: :oops: :oops: Mijn zus natuurlijk helemaal in een deuk... :oops: :oops: :oops:

6. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Nog een genante.....

Een van de eerste keren dat mijn (inmiddels man) vriend en ik met elkaar naar bed gingen. We deden het toen nog met condoom en het ging er soms heet aan toe. Tja... als je net verliefd bent he? Nou, toen waren we dus klaar en hij zegt: Shit waar is mn condoom? Was t condoom dus in mijn ... blijven hangen! Lag ik daar (voelde me ontzettend erg) met mn benen uit elkaar en hij met zn vingers proberen dat condoom eruit te krijgen. Nou tis gelukt hoor maar erg genant was het wel! :oops: :oops: :oops: We hebben er laatst nog erg om moeten lachen! :)

7. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Ooh wat erg... ik herinner me er nog een... :oops:

Op het werk... mijn baas (ik noem hem even voor het gemak "Jan", is niet zijn echte naam) was nogal chagerijnig die dag... Dat merkte ik maar ook de rest van mijn collega's. Dus stuur ik een vrouwelijke collega van mij een email met daarin alleen de zin "Is Jan een beetje chaggo vandaag?". Daarna loop ik naar de kopiermachine, langs het bureau van Jan en zegt ie: Nee hoezo? Had ik dus mijn mail met DE zin naar Jan gestuurd ipv naar mijn vrouwelijke collega :oops: :oops: :oops:

8. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik was met mijn vriendin op vakantie in oostenrijk lekker skien helemaal geweldig .
    Buiten het feit om dat ik een mega blunder maakte met het woord BLAZEN was het ook nog eens zo dat wij allebei 18 waren en vollop naar lekkere mannen keken.
    Het was toen een periode dat mannen lang haar hadden en dat vonden wij wel wat.
    Wij hadden een lesclubje en dat was altijd reuze gezellie. Toen wij eenmaal met de stoeltjes lift naar boven moesten stonden wij in de rij te wachten en voor ons stonden mensen te wachten uit een andere groep met een andere skileraar. Zegt mijn vriendin ineens ZO DAN die hebben een lekkere leraar moet je kijken wat een lekker konyje zeg. En wij ons daar op afstand helemaal verlekkeren aan die kont blond lang haar helemaal goed. Draait hij zich op een gegeven moment om omdat wij met sneeuwballen gingen gooien om maar aandacht te krijgen en giegelen wij met z'n tweetjes blijkt die lekkere skileraar een WIJF te zijn!
    Ik geloof dat ik wel inelkaar wilde kruipen ohhh wat was dat erg. Mijn broer stond erbij en die lag zowat op de grond van het lachen.
    GENANT.

xxx jet

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Whahahahaha meiden. ik lig echt helemaal in een deuk hierrrr!

Zo heb ik ook een keer een giga blunder gemaakt.
    Als mijn moeder en ik elkaar bellen, willen we soms nog wel eens opnemen met een grappige, nergens op slaande zin.
    Mijn telefoon ging, en dacht dat het mijn moeder was.
    Dus ik neem op en zeg 'Met seks-shop De Gouden Gleufjes' en het bleef maar stil aan de andere kant...

Toen hoorde ik ineens heel voorzichtig 'Debbie, ben jij dat?'
    :confused: Sh*t, ik hoor een mannenstem! Dus ik heel voorzichtig 'uuuh, ja?" Bleek het mijn baas te zijn!
    :oops: :oops: :oops:

(Nooit gedacht dat het nummer van mijn moeder en mijn werk zoveel op elkaar leken) Sinds dien kijk ik erg goed naar het telefoonnummer :)

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Whaha, Minyaweth, die is errug grappig!

Toen ik 1 van de eerste keren bij mijn vriend thuis sliep en ik ook nog es ongesteld was. Had ik net de tampons ontdekt, dus huppa, eentje in, das veel makkelijker dan maandverband.
    Ik was nogal heftig ongesteld en 's avonds in de badkamer tanden poetsen en een nieuwe tampon erin. Dus die oude had ik eruit gehaald en een nieuwe erin en toen zijn we gaan slapen.
    De volgende ochtend liet de moeder van mijn vriend zien dat er allemaal bloed in de badkamer lag. Bij het uithalen van de tampon was er dus een hele flats bloed meegekomen. Ook de vader van mijn vriend had het gezien natuurlijk. Ik schaamde me dood......

Share This Page