Gezien ik geen apps meer kan installeren werd mij geadviseerd om mijn gsm terug te zetten naar fabrieksinstellingen/standaardinstellingen. Nu heb ik het maken van backup aangeklikt maar vraag me af hoe ik dan alle gegevens weer terug krijg. Hij geeft namelijk aan dat wanneer ik alles terug zet, ook alle foto's etc van mijn telefoon af zijn. Ik heb al mijn foto's ook op mijn pc staan dus dat is geen ramp, maar worden dan bijvoorbeeld ook mijn whatsapp gesprekken gewist? En alle contacten neem ik aan? Hoe krijg ik deze dan weer terug op mijn telefoon. Kortom, er wordt blijkbaar een backup gemaakt, maar waar en hoe krijg ik alles terug op mijn gsm? Sorry ben nogal een leek op dit gebied
Ik weet wel dat de WhatsApp map op de telefoon staat, je kan die map kopiëren en daarna weer terug op je tefeloon zetten, als het goed is ziet WhatsApp dat dan als je WhatsApp weer erop zet. Contacten kan je ook opslaan op je Google account en zo weer terughalen. Ik denk dat als je een back-up maakt met je telefoon, dat er dan een file aangemaakt wordt die je dan terug kan zetten, maar dat weet ik niet zeker.
Foto's staan bij mij trouwens allemaal op mijn sd kaart, maar dat ligt er maar net aan wat je ingesteld hebt.