We weten het echt nog niet, maar hebben nu eindelijk een lijstje.. Andere suggesties zijn altijd welkom!
Uit dit lijstje zou ik kiezen voor Joah (wel gewoon op z'n Nederlands uitgesproken, niet dzjowah). En anders Kai of Kaj, uitgesproken als kai / kaj. Kay spreek ik uit als kee en vind ik niet mooi. Aiden en Mason vind ik te plat, te Engels.
Ter verduidelijking: Aiden uitgesproken als Eden Kay uitgesproken als Kaj (kiezen misschien ook voor deze schrijfwijze) Joah uitgesproken op z'n Nederlands Mason uitgesproken als Meesen
Ik wou zeggen Joah maar als t op zn Nederlands word uitgesproken dan zeker niet meer. Zou dan voor Kaj gaan
Ik vind Aiden en Mason de mooiste namen! (Heb op Aiden gestemd) Joah vind ik niet mooi klinken. Doet me denken aan Joma of Yoga. En Kai vind ik persoonlijk niet mooi. Je hoort hem steeds vaker de laatste tijd.
Kai. Wel zo geschreven, nu las ik in eerste instantie Kee. Mason als tweede keus. Bij Joah zou ik er een n tussen zetten. 😜
Alle namen gaan nek aan nek.. Zo lag gisteravond Joah nog voor, staan nu Mason en Kay(/Kaj) voor.. In ieder geval zal het een naam zijn die algemeen geaccepteerd is! Haha, nooit vervelend om te weten!
Ik heb op Joah gestemd, maar dacht dat je dit als Djo-hah uitsprak. Vind 'm op 'zn nederlands niet zo mooi eigenlijk. Dan zou ik voor Aiden of Mason gaan (vind ik beiden ook erg mooi!). Kay (uitgesproken als Kai) vind ik niet zo, vind deze naam te populair worden.
Net met vl overlegd en we hebben besloten Joah uit te spreken als Djowah mocht het de naam worden. Dus toch niet de Nederlandse uitspraak.