Wat is jouw guilty pleasure-naam?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Novastar, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgx

mgx Niet meer actief

Super leuk topic!!!

Ik heb er ook een paar, mooie namen maar waarvan sommige echt not done zijn voor vriendlief

Roos (Te zoetsappig voor vl)
    Noë ( De klank: No way)
    Luna (Zo heet de kat van mijn moeder)
    Gladys (Zo heet mijn moeder en wordt vaak raar uitgesproken maar ik vind het echt een hele mooie naam)
    Jae (Dit soort namen hoor je erg veel bij ons in de omgeving net zoals Djayden)

2. Blush85

Blush85 Lid

12 mei 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuk topic is dit! :D

Wat ik een hele leuke naam vindt voor een jongen is: Skip. Helaas vindt mijn man dit te apart en dat zal 'm dus ook nooit gaan worden.

Voor een meisje vind ik Pénelopé of Piper heel mooi, maar allebei niet echt praktisch in het Nederlands helaas.

3. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Voor een jongen: Bentley, Julian & Finley, alleen zou ik deze nooit echt geven :)
    Voor een meisje: Grace, Tallulah & Peyton, ook deze zou ik in NL nooit geven.

Ik vind veel engelse namen mooi, alleen vind ik ze niet mooi als je ze op z'n nederlands uitspreekt ...

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Allebei mijn dochters hebben echte Nederlandse hockeynamen en over het algemeen houd ik helemaal niet van Amerikaanse namen. Maar heel stiekem vind ik Kennedy en Mackenzie mooie meisjesnamen. En voor een jongetje Jack en Jim.

5. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Lexi(e) vind ik erg leuk! Naam van mijn dochter kan zo worden afgekort ;)

6. Islah

Islah Niet meer actief

Tja ik zou m'n kind ook niet een naam geven van één van de Oranjes... Ook als het een leuke naam zou zijn.

7. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    een kennis van mij haar dochter noemt zo! kan best toch?

Deel Deze Pagina