Siem, maar met onze achternaam krijg je een hele stomme combinatie Hazel, en dan ook gewoon op zijn Nederlands uitgesproken. Vind ik heel mooi haha maar ik zou hem toch niet aan een kind geven. Op zijn engels zou ik het geen vreemde naam vinden maar ik vind juist de Nederlandse uitspraak mooi.
Oh, zulke namen heb ik ook te veel. Ik vind ze dus echt heel leuk voor een ander.... Maar bij mij past het echt niet. Meisje: Delphine, Philou, Xad[FONT="]é[/FONT], Rhod[FONT="]é[/FONT], Chava, Fauve, Phlox Jongen: Tyas, Kyran, Flynt, Devin, Ximen, Thiago, Xavian
Haha leuk dit, ik houd echt van lange beetje bijzondere namen en die geven we ook aan onze kids... Maar stiekem houd ik ook van korte jongensachtige namen voor meisjes zoals Phil, Skylar of Sky... En voor jongetjes vind ik heel fout namen als Storm enz ook heel stoer... Zou ze nooit aan mijn kind geven maar ja stiekem Onze meiden hebben mooie sprookjesachtige lange namen maar de afkortingen zijn Lynn en Phil dus toch een beetje toegegeven...
Meisje: Hayley en Skyler (sinds Breaking Bad ) Jongen: Morris en Milo Omdat wij een oer-Hollandse achternaam hebben en niet zo van de Engelse namen zijn zouden we hier zelf niet voor kiezen.
Rae, Lennox en Mick. het zijn mijn guilty pleasure namen omdat mijn man ze echt vreselijk vind en ze dus afvallen... voor de rest vind ik het nog steeds vrij normale namen maar helaas zal ik ze zelf dus nooit kunnen gebruiken hoe graag ik ook wil
hahaha leuk topic. Ik heb ook van die namen die ik altijd wel grappig vond maar ze niet aan mn kind ga geven; Phoenix, Indigo, Dakota. Mijn vriend is er niet voor te porren
Ik vind Heaven heel mooi, maar zou die naam ook nooit geven. Ik heb 'm nu heel even overwogen als 3e naam, als vernoeming / verwijzing, maar we hebben toch voor iets anders gekozen.
en bij ons is een mik ook nog eens een brood... gaat het hier in het zuiden dus echt niks worden. eerste wat mijn man dan ook zei: lies, we noemen hem niet brood...
Poppy voor een meisje. Heerlijk ouderweds engels. Maar met onze oer Hollandse achternamen geen gehoor. Sowieso niet in het deel van NL waar ik woon.
Lenthe.... Maar mijn man wilde een decemberkindje niet naar een ander jaargetijde noemen en om mijn dochter nou winter te noemen...
Ik ben helemaal weg van de jongensnaam Solomon...maar denk niet dat ik de naam zou geven. Weet eigenlijk niet goed waarom. Misschien omdat het toch een ietwat vreemde naam is.
Ik vind Semra geweldig! Maar tis een Turkse naam en dat past niet. Maar de naam ooh geweldig! Manliefvind Genevieve leuk! Maar wij wonen in t oosten en hier spreken ze t uit zoals je t schrijft haha
Leuk topic! Voor een meisje: Ariël (kleine zeemeermin en wasmiddel) Romaisa (past niet bij onze Hollandse achternaam) Voor een jongen: Elijah, moet toch aan een getint kindje denken. Laat dat nou niet het geval zijn straks...