Fien en George we krijgen een meisje dus George word het zowiezo niet, en mn man vind Fien echt vreselijk dus die is het ook niet geworden
Ongeveer als Dzjòh-jaa. Voeg even een link toe om te beluisteren. Vind de uitspraak best lastig typen haha. https://www.google.nl/amp/s/nl.forvo.com/word/gioia/amp Zo'n mooie naam ❤️
Ik ken zowel een colombiaanse genaamd Amber, als een nederlandse met die naam. Ik snap wat je bedoelt. Nou is laatstgenoemde wel donker van haarkleur (eerstgenoemde natuurlijk ook), dat scheelt. Ik denk dat als je als beider ouders blond haar hebt, dus het doorgeven van blond haar een grote kans heeft, ik een dochter ook niet zo gauw Amber zou noemen..
Doel idd bereikt dan, man vond Pepijn eerst vreselijk zou anders Olivier zijn. Maar bij de 20 weken echo was het ineens Pepijn
Ik vind Davi heel leuk voor een meisje, maar nee. Dagmar Voor mn dochter wilde ik Isabeau, maar dat vond mn ex toch iets te tuttig. Siobhan vind ik inderdaad ook leuk. Maar die uitspraak snapt niemand.
Ik vind Lucy ook een hele leuke naam en dat zou nog wel een kanshebber kunnen zijn Verder voor een meisje Olivia erg mooi maar die gaat het niet worden. Jongensnaam Daan vinden we beide ook erg leuk maar te populair