Wat is jouw "guilty pleasure"?!

Discussie in 'De lounge' gestart door harlene2014, 23 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.206
    16.541
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Van die chocolademuntjes die je ieder jaar weer in de winkels heb liggen met de Sint.
    Ik ben nu 41 jaar maar het blijft een verslaving.
    Als de kinderen op bed liggen zet ik een kop thee en haal stiekem mijn eigen netje met muntjes uit de kast en dan lekker netflixen.

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Als ik grote boodschappen heb gedaan in de auto milka chocolade met ah basic suikervrije energie drank, heeeerlijk. En dan niks meenemen voor mijn vriend :D had hij maar mee moeten gaan :p

3. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Mijn guilty pleasure: Ik koop altijd zo vroeg mogelijk voor iedereen chocolade letters zodat iedereen z'n eigen letter heeft. Maar een paar weken later kan ik weer opnieuw naar de winkel. :)
    Ik denk dat ik, voordat Sinterklaas in het land is, al 4x naar de winkel ben geweest voor nieuwe letters.
    En het komt ook wel eens voor dat er uiteindelijk nog een paar gewoon een "S" of een "P" krijgt, omdat bij de laatste shopronde de goede letters al op waren... :)

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

- Fanfiction lezen :D Hele foute van Harry Potter of Twilight..
    - Als het rustig is op mijn werk dan doe ik dingen die ik niet zou moeten doen.. Zoals fanfiction lezen, boeken lezen, puzzelen, enz.. Ipv iets schoonmaken ofzo.. ;)
    - Ik hou van sommige muffe geurtjes (niet alle hoor, is heel specifiek, btje zoals in een oude ruïne ofzo, iets met bakstenen in ieder geval). Op mijn werk in de kast ruikt het heel lekker (zit ook baksteen op de muur) dus daar blijf ik vaak iets langer staan dan nodig :D
    - Ik ben echt verslaafd aan lekker eten :)

5. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Er bestaat gewoon leder spray :D meestal voor autostoelen om ze als nieuw te laten geuren :D

6. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

:D whaha, ik zie het al helemáál voor me ;)

7. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Behalve de bovenste (ik moet mijn man er gewoon radicaal uit sturen!) Heb ik dat dus ook :D ik koop bijna altijd speelgoed wat ik zelf leuk vind, en als een van de kinderen een hobby met me deelt, dan heeft diegene echt mazzel, want dan geef ik voor hen voor die hobby nèt wat meer geld uit :D Een paar maanden geleden gaf mijn stiefdochter aan dat ze dolgraag ook wilde meedoen met "kleuren voor volwassenen" en ik wist dat ze het meende én dat ze het niveau aan kon, ze is van nature erg creatief. Zij heeft nu van alle kinderen de mooiste kleurboeken en de duurste stiften en fineliners, en dat zomaar tussendoor, niet eens gekregen om een reden (verjaardag ofzo)
    We zijn nu 4 maanden verder en ik moet zeggen, ze kleurt nog even enthousiast, het is geen bevlieging, en ze was nooit zuinig op haar spulletjes, maar op deze spullen is ze dus wel zuinig.
    En je laatste punt... Ach.... Mijn derde is inmiddels onderweg :D (Voor mijn man de 5de, in totaal hebben we straks in ons samengestelde gezin 6 kinderen. (Ze wonen niet allemaal hier)

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ik eet ze bijna nooit. hooguit 1 x per 2 jaar. de big tasty met bacon. zo vet, caloriebom maar zo lekker. vakar dan dit wil ik ze ook gewoon niet eten. het is inmiddels misschien al wel 3 jaar geleden haha dus word tijd een keer.

magnum pink op dit moment . 1 mini per week

verder kan ik niets bedenken

9. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    *Koekjes en chocolade kopen, verstoppen in de kast en stiekem helemaal zelf opeten. Of opeten voordat ik thuis ben. Mijn man moet erg op zijn gewicht letten dus dat is mijn excuus :p
    *Hele dag TLC of 24Kitchen aan op de achtergrond. Vooral 'gipsy' programma's en doctors:behind closed doors. Echt smullen vind ik dat :D
    *Als ik iets wil weten, zoek ik het gelijk op internet op. En als ik iets wil kopen kan ik uren zoeken naar het beste, goedkoopste of duurzaamste product. Het huishouden blijft dan liggen en aan het eind van de dag ga ik heel hard werken om alles netjes te maken voor mijn man thuis komt.

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Stokbrood met kruidenboter vind ik heerlijk voor de tv

Op mijn werk MOET ik tussen 6 en 8u een reep côte d'or reep eten. Echt moeten he, voelt raar als ik dat vergeet :)

Ik was er 100% zeker van dat die m&m's met caramel mijn volgende guilty pleasure zou worden maar naar het schijnt komt het alleen uit in Amerika :(

11. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Haha ja tlc gipsy wedding. Geniaal zo slecht 😂 en doctors behind doors kijk ik ook.

En ik ben verslaafd aan Grand Hotel. Spaans kostuum drama. Kan t uren kijken.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Af en toe haal ik zo'n boekje uit de boeketreeks. Zo'n flutromannetje, heel cliché. Heerlijk dat ze elkaar opnieuw ontmoeten, ruzie krijgen en uiteindelijk weer bij elkaar komen

Ik kan me ook prima vermaken met de wii. Mario spelletjes spelen :D

13. Pbmama

Pbmama Actief lid

10 mei 2016
    149
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat ik stiekem weleens het album van one direction via spotify draai als ik aan het poetsen ben..... Dan vooral de eerste albums met de echt boyband liedjes.

En aan de kinderen vragen of ze een film of serie willen kijken puur omdat ik daar zelf zin in heb :)

14. Amare

Amare Niet meer actief

Pokemon Go
    Chocolade letters
    Stokbrood met heksenkaas

15. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik ben dol op die hele goedkope magnetron cheeseburgers ;)

16. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    * Guilty pleasure in de zwangerschap: de geur van gebakken uien. Ik kon gerust een uitje bakken 's avonds alleen voor de geur.
    * Elke dag een blikje van de goedkoopste cola light in mijn 'pauze van de kinderen'. Ze mogen me niet storen als ik dat blikje drink gelijk na de lunch :D
    * Vrij nemen van werk, en dan toch weggaan alsof ik ga werken. Even eigen tijd. Vaak maar een uurtje of 2 uurtjes maar toch ff heerlijk!
    * Nieuw speelgoed kopen voor de kinderen zodat ze zichzelf weer even kunnen vermaken zonder mijn hulp (daar hebben ze normaal nogal moeite mee)

17. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Plassen in de vrije natuur :).
    En dat doe ik dus bijna nooit hoor, maar als we wandelen in de duinen of in het bos en ik moet ineens heel nodig, dan vind ik het heerlijk om even op zo'n afgelegen plekje even op mn hurken te zitten :D

18. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    - ik ben gek op (de geur van) bleek
    - heksenkaas kan ik echt niet vanaf blijven
    - online shoppen.....van meubelen tot babyspullen

19. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Haha dit doe ik ook graag :D

20. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    * flutromannetjes lezen terwijl ik een CD van Enrique Iglesias of Robbie Williams heb opstaan
    * 50 shades of Twilight kijken. Of überhaupt brainless films kijken 😅
    * hopen dat dochter haar korstjes niet opeet. Heerlijk!
    * doelloos rondrijden en parkeren op de carpoolplek om het wegverkeer van de snelweg te bekijken
    * off in het bos parkeren, ramen open, ogen dicht en luisteren.

Deel Deze Pagina