Wie heeft er de tip voor mij tegen het hoesten. Het is op het moment zo erg dat mn buik en rug spieren er zeer van doen. Het is een kriebelhoest met slijm ophoesten en heb echt van die giga hoestbuien. Wie weet er raad!!??!!??
Hier hetzelfde. Bij de etos heb ik bruistabletten gekocht voor vastzittende hoest. Gebruik het nu twee dagen en nu begint het beter te voelen.
ik heb uiteindelijk matterman ofzo gehaalt. Maar uiteindelijk ook 2 dagen met zelfs ibruprofen geslapen snachts omdat ik wakker bleef van de pijn en het hoesten. Verder vond ik citrosan erg prettig. Lekker heet drinken.... Maar het is een heftig virus.. nu na 2 weken de naweeen er nog van... pfff..
Ok de vicks ga ik sowieso vanavond proberen en dan dadelijk ff naar de Kruidvat voor een hoestdrank. Hopelijk kan ik dan iets beter slapen vanavond. Dank je voor de tips dames!!
Veel water met citroen drinken. Citroen schijnt de bacterie te doden. Heb het paar weken terug geprobeerd en ben nog nooit zo kort verkouden geweest. Ook heet water met honing en citroen is erg goed.
Dit wilde ik ook zeggen! Ik geloofde er nooit zo in, tot ik eens midden in de nacht volkomen radeloos van de urenlange kriebelhoest Dampo (net zoiets als Vicks) onder mijn voeten heb gesmeerd, sokken aangedaan en weer ben gaan liggen. Nog 3 kuchjes gegeven en ik sliep! Het werkt echt!
Ohh pffff, wat herkenbaar! Ik loop al ruim 2 weken met een kriebelhoest. Heb al van alles geprobeerd maar niks werkt helaas... Nu merk ik dat het wat beter wordt, al heb ik er nu ook nog een flinke verkoudheid bij. Lang leve ons Nederlandse klimaat Veel beterschap, hopelijk duurt het bij jou niet zo lang!
Pure chocolade helpt ook tegen de hoest. Misschien niet voor lange termijn maar voor snelle oplossing.
Ik zweer bij Natterman extra sterk bronchicum met codeïne. Onderdrukt de hoestprikkel (officieel voor droge hoest maar ik gebruik het bij elke hardnekkige hoest), meestal ben ik dan met een dag of 2/3 er van af.
Hier ook last van gehad, had nog wat codeïne liggen van 1,5 jaar terug en kon eindelijk heerlijk slapen . Maar moet dus wel via de huisarts.
Zooo vervelend is dat. Ik loop er helaas al 4 weken mee. Echt van alles geprobeerd. Ik weet dat uiteindelijk codeinne tabletten helpen maar dat moet via de huisarts.
Nou had nog noscapine tabletjes thuis dus die gepakt, kop muntthee met honing erbij en voetjes ingesmeerd met Luv en warme sokken aan. Nou hopen dat het helpt!