Sims 4 spelen op de PS4. Voel me dan net een klein kind Qua lekkers let ik helaas heel erg op. (Zwangerschapsdiabetes) maar Bacon-Kaas tijgernootjes zijn zoooo lekker. Of stokbrood met aioli.
Het bad vol laten lopen met heerlijk warm water en me dan terugtrekken voor een paar uur met een goed boek. Muziek aan. Helemaal weg van de wereld voor even. Af en toe natuurlijk wel het warme water bijvullen.
Cheestrings eten. En dan ook echt helemaal uit elkaar pluizen en sliertje voor sliertje eten Het liefst eet ik ze ook in de auto, ik weet niet zo goed waarom
Met een zak chips in mijn ene hand en een glas wijn in mijn andere hand kijken naar expeditie Robinson om vervolgens heel hard te lachen als ze zeggen dat ze zo'n honger hebben...
Pizza als ontbijt eten. Wijn drinken, t liefst de hele dag door. Uitgebreid in bad gaan en dan Netflix kijken, een paar uur lang.
Niet opendoen als er iemand aanbelt, gewoon omdat ik geen zin heb. Maar dan wel heel stiekem door het raam loeren om te kijken wie het was...
chocola en cola kids op bed en mijn man aan het sporten en temptation island was mijn favo donderdagavond
Mijn man zeggen dat ik zooo moe ben zodat hij alle kinderen meeneemt naar de voetbal training en dan alleen met de jongste van 1,5 die dan gaat slapen een film kijken met toastjes met zalmsalade en garnalensalade en een stukje kaas Wel zorgen dat het op tijd opgeruimd is ..
Op zaterdag avond, als de kinderen niet thuis zijn, op de bank voor de tv. Met sushi. Heel veel shusi Het is een eenmansbedrijf. Het is elke week dezelfde man hier aan de deur. Hij zal wel denken. En het erge ook nog; ik doe net alsof we we met zijn tweeën zijn. Maar eigenlijk eet ik in mijn eentje alles op
Dit is echt te erg hahahahahhhahaha hoeveel bestel je dan? Ik kan ook nooit stoppen met sushi eten en dan zeg ik tegen mezelf is heel gezond vis..
Jaaaa dit! Maar dan rode port En: in mijn eentje pasta met veel te veel gesmolten kaas eten, my shame-food. Dit eet ik trouwens ook 's ochtends
Een glaasje witte zoete wijn of ice tea green met zure snoepjes (echt zuuuuureeee!) met mijn haren in zo’n out of bed knot in een oversized tshirt en een harembroek op de bank. Met netflix aan en op de i X spelletjes spelen