Kan wel hele dagen naar TLC en MTV teen mom enzo kijken. Heeeeerlijk. Liefst dan ook in een afzichtelijke outfit en chocolade bij de hand. Of van die programma's dat mensen heel erg zwaar zijn en dan zelf ondertussen die reep chocolade weg eten
Ik heb tijdens deze zwangerschap een keer een moorkop gehaald omdat ik er steeds over droomde. En tsja.. er zaten er 2 in en man en kind waren niet thuis en One born every minute begon net dus tsja...
Frieten! Zodra ik de kans heb ga ik naar de frituur. Ben echt verslaafd. Gelukkig woon ik nu in Nederland en zijn die hier echt nergens te eten maar dan nog ga ik minimaal eens per week. En zodra ik in België ben en de kans heb ga ik ook. Zelfs als ik 2 dagen na elkaar de kans heb. Vind altijd wel een uitvlucht.
In deze tijd van het jaar.. de chocolade letter van mijn man. Hij neemt elke avond dan een heel klein stukje, en ik heb m in 5 minuten op. Dus elke keer als ik langs de kast loop, een klein hapje. En als ik commentaar krijg waar zn chocola is gebleven geef ik de kinderen de schuld Het hele jaar door, kleren uit, pyjama aan. Cola en chocolade En domme tienerseries kijken
Die man zegt dat je ongeveer 18stuks p.p. mag rekenen. Ik bestel er dan ongeveer 25 De rest van de week ben ik op dieet. Op zaterdag haal ik dat weer in
Ik verheug me echt enorm veel op de bachelor trouwens, ik ben zo blij dat dat weer terug komt. Heb het echt gemist de afgelopen jaren
's Zomers schijnt de zon zo heerlijk voor ons huis. Als de kinderen dan buiten spelen zit ik daar op het tuinbankje. Het liefst met een glas rode wijn. Omdat de buren me er van zouden kunnen verdenken dat ik alcoholische trekjes vertoon, drink ik de wijn dan regelmatig uit een grote koffiemok.
Met mijn onesie aan, bh uit, make-up eraf, chocolademelk en een zak nibb-its Law and Order Special Victems Unit of Without a Trace kijken. Echt mijn perfecte avond!
Verder nadenkend over guilty pleasures; ik rookte. Dat wist alleen mijn man. Schaamde me er zo voor. Nu twee weken gestopt. Gaat best goed, maar wat was dat fijn na een dagje werken zonder dat iemand het wist.
Wat goed dat je gestopt bent! Ik nu ook al sinds 1 okt. Gaat steeds makkelijker. Maar ik begrijp je helemaal. Ik kon ook zo genieten van dat momentje. Kind in bed en dan even naar buiten mmmm
Haha vanavond nog.. M'n man is weg voor z'n werk.. Dus ik m'n meest makkelijke oerlelijke kleding aan. Bankhangen, kleedje, chips en tot m'n verbazing bijna een fles wijn weggewerkt in m'n uppie op een doordeweekse dag..
In de zomer: halve liter ijs wegwerken van de Italiaan. Ze geven steenvast 2 lepels mee voor 1 beker omdat ze denken dat ik die met iemand anders deel. Niet dus.
Op zaterdag of zondag, 1x in de 2 weken als mijn dochter niet is lig ik de halve dag in mijn pyjama op de bank te vreten en series te kijken.. Het ergste is dat ik de dagen aftel
Na 25 van die dingen ben ik echt wel misselijk hoor. Het klinkt misschien niet veel, maar dat valt best tegen. Nou ja, tegen.... het blijft lekker