Lekker terug naar bed overdag. Niet op schooldagen maar heerlijk in het weekend of vakantiedagen. Begin dan tegen de oudste of hij niet op de playstation wil (playstation die de kinderen en ik delen staat in de slaapkamer) en de jongste beloof ik youtube op mijn tablet. Eens alles aan ga ik lekker in bed liggen relaxen, ik slaap dan niet maar kan echt genieten van die 2 uurtjes minimum liggen niksdoen.
Oude liedjes van '90 boybands (ik ken alle teksten nog) Madonna, vooral het album van '84 (Like a virgin!) Ontbijtkoek met speculaas
-Kinderen voor kinderen (deel 7 t/m 13) -Venco schoolkrijt -Engelse drop (en dan vooral die kokosrondjes) -Boterkoekreepjes -Witte chocolate -Smarties (eerst op kleur sorteren en dan opeten, altijd dezelfde volgorde, eet gewoon het lekkerste) -Ciske de Rat -Belle en het Beest -Foute teksten op Pinterest zoeken.
Al een paar keer genoemd, maar een zak drop eten De kinderen laten spelen en zelf gaan slapen Zwangerschapspagina lezen en verstand op nul Zullen vast nog meer zijn, maar kom er nu even niet op.
U2! Echt enorme fan. Zodra er weer een nieuwe tour aankomt, schiet ik in de stress om absoluut aan kaarten te komen. Ben hierom ook lid van de fanclub. Daarnaast luister ik zo ongeveer dagelijks naar hun muziek
Stiekem wegzwijmelen/kwijlen bij Supernatural ( moet het nieuwste seizoen nog even bestellen)/ game of thrones/ Grimm.
Supernatural moet ik nog zoveel van bekijken. Got vond ik niks aan. Grimm ja leuk moet ik weer eens kijken
-Ik doe ook aan fb stalken, zo vervelend als mensen hun pagina op privé hebben (heb ik zelf wel haha) -E! Love it.. the kardashians, model Squad en al die andere reality. Over een paar maanden begint red carpet seizoen weer, heerlijk Haha
-ZP. Afgelopen dagen vaak gedacht om mijn account te laten verwijderen, maar ik ben er dus nog steeds. - het Songfestival - de elektrische deken 's nachts aan laten (sorry milieu) - boer zoekt vrouw kijken
Ik moet zeggen dat de popcorn topics op zp ook tot mijn guilty pleasures behoren. Heel jammer dat ik er de laatste weken meerdere gemist heb en pas inhaak op het moment dat het beheer al berichten verwijderd heeft.
Bedoel je dan de echte oude met chris, kate en Geoff? Tom kwam er later bij en hmmm piloot was dat shane?
-als ik kippensoep heb gemaakt, en nog voor de dag erna in de koelkast heb gezet, vind ik het heerlijk om af en toe, als ik in de koelkast moet zijn, af en toe een lepeltje ijskoude soep te nemen. - me voor niets en niemand in te houden als ik alleen thuis ben, en dan een keiharde boer of scheet te laten. Zo hard dat de hond er soms van wakker schrikt. -mijn "foute uurtje" tijdens het poetsen spotify aan, en dan de jaren 80 mee blèr liedjes aan. Dat is meestal het moment waarop vriend en dochter besluiten om samen de hond uit te gaan laten. -ik drink echt zelden, haast nooit. Als ik twee keer in het jaar iets van alcohol neem, is het vaak. Maar sinds dat ik een gastric bypass heb gehad, en nogal wat kilo's kwijt ben, tikt het soms wel eens wat harder aan, ja...En dan wil ik altijd bellen. Ik heb dan behoefte om een willekeurig iemand te bellen, ook als het vier uur s' nachts is.
Tom was er eerder dan Geoff en Chris. Eerste seizoenen met piloot David Gibson 'Gibbo' en later werd dat Sam Patterson. Tom kwam later wel weer terug inderdaad.
- temptation island - al veel te vroeg aan de pepernoten - zwangerschapspagina - first dates En zo nog wel een aantal dingen