Ik lees erg graag, maar erg weinig tijd.. Mijn tijd gaat op aan mijn honden en katten, mijn grootste hobby! Binnenkort wil ik leren breien en haken.. Lijkt me echt gaaf!
Forummen, mijn dieren (2 katten, 1 hond), beetje doelloos rondsurfen op internet, muziek luisteren, concerten/festivals bezoeken, ondertitels maken voor films/series.
1. Schrijven 2. Facebooken/Internetten/Forummen 3. Films kijken (lekkere ontspannen romkoms) 4. Youtube afstruinen naar clips, muziek en andere filmpjes
Fotograferen Haken heb ik een tijd gedaan, is prettig omdat je dat ook gewoon voor de tv of zo kan doen en er dan toch een beetje bij zit Koken en recepten zoeken op internet En wat ik echt heerlijk vind is brood bakken
Met stip op 1: Gamen Verder: Boeken lezen, tv kijken, films kijken, sporten (straks na bevalling hopelijk weer in ieder geval ).. Soms afspreken met vriendinnen..
ik kom er vaak amper aan toe maar als ik eenma bezig ben ga ik los haha.. haarspeldjes haarbandjes broches enzo maken. ok het is officieel mijn werm dus een uit de hand gelopen hobby maar word daar helemaal happy van een grote berg hoesjes bloemen en speldjes op tafel en maar freubelen hah... maak er nu meer tijd voor omdat het zo jammer is anders heb teveel leuks liggen.. verder een boek lezen dat kan ike cht in een paar keer uitlezen en erin opgaan maar goed dat is alweer te lang geleden komt er niet van door de drukte tv kijken kan ik niet echt ontspanning noemen net zoals ik me bij een boek echt ontspan