Bedankt! Ja, hier op het platteland moet je íets met je vrije tijd. Werken aan mijn uiterlijk is een leuk tijdverdrijf... Mijn andere hobby is vlechten overigens. Schaamhaar wel te verstaan. Voor de herkenbaarheid hier niet een échte foto, maar het volgende lijkt veel op wat ik er vaak mee doe:
Ach, mijn vriend waardeert het enorm, en daar gaat het om, toch? Hij is altijd al een grote Bob Marley fan geweest...
Sinds een weekje, haken Maar vind het heerlijk om 's avonds met mn iPad te zetten en te HayDayen, filmpjes te kijken e.d. Verder vind ik het leuk om met PSP te werken, foto's bewerken en pimpen zeg maar (digiscrappen) O ja, lezen vind ik ook heerlijk, maar daar komt het alleen op zondag van ! En app-en met een ZP-club ! Verveel me dus zelden!
Bakken, maakt niet uit het een boerencake is of echt een fondant taart. En de bekende games, hayday&candycrush
Oh leuk!! Doe ik ook graag maar dan overal waar ik kom Daar in Praag,het joodse kerkhof is het allermooiste.
Kwiep. Ik zou serieus eens een keer met jou een nachtje willen doorhalen. Volgens mij zijn wij allebei van die mafkezen.