Ooh, die regel ik wel. Jaag je dan wel ff al die enge beestjes weg. Ik kan ook nog tussen de schaapjes gaan liggen natuurlijk...die vind ik dan wel weer lief
Ik heb nooit echt Eem hobby gehad,ik heb tot mijn 15e paard gereden maar toen werd ik chronische ziek en deed ik dat steeds minder tot een dag helemaal niet meer, daarna nooit meer echt den hobby gehad, Tot ik afgelopen week op zoek was maar Eem gebreide baby dekentje, en mezelf daarna bedacht dat het misschien wel leuk was zelf te maken, dus ik ben nu aan het breien gegaan, tot nu toe erg leuk om te doen, wie weet of daar mijn nieuwe hobby in zit
@hippo: ik ben vorig jaar november begonnen met haken. Heerlijk tijdverdrijf voor 's avonds op de bank als het buiten koud en donker is Typte ik dus met aan mijn handen mijn zelfgemaakte "fingerless mittens"
Ik doe aan color guard, erg leuk! Daarvoor deed ik aan twirlen, maar vind color guard een stuk leuker. Ook meer voor mijn leeftijd nu We doen nu alleen wedstrijden, die beginnen vanaf januari weer Volgens mij snappen weinig waar ik het over heb, maar als je het googled vind je het wel
ik heb het nog nooit van mijn leven gedaan dat breien, ik heb mezelf dus een handboek gekocht bij de wibra.... denk je dat ik er ook maar iets van snapte.... nee dus !! filmpjes op youtube hebben mij opweg geholpen alleen laat ik helaas nog weleens wat steken vallen ... maarja ben nog een beginneling en hopelijk ga ik er wat beter in worden en blijf ik het leuk vinden