hahahaha nee dat denken veel mensen ( dat het een naam uit de flexa serie is ) maar het is echt echt Smokey Yellow .. Zo verschrikkelijk, is alleen zo jammer dat mijn vriend en ik beide een andere smaak hebben dus het word nog moeilijk om te kiezen ..
Natuurkleuren, waarbij de muren wel wit zijn en de banken zwart. Maar verder houtkleuren, bruin / beige tinten en plantjes.
Basiskleur is roomwit, een muur heeft een rose/rode kleur en verder heb ik veel taupe/zandkleurige accesoires.
Hier beetje het zelfde. Alleen de banken en eetstoelen bruin. En een hele groot eettafel van teakhout! 1 muur wit en 1 muur.. Tjaa wat is het voorn kleur? Je kan het van alles noemen bruin/roze/grijs Tjaa duidelijk he?! En de accessoires probeer ik allemaal beetje zilver(strak) te hebben, zodat alles niet zo bruin/bosachtig word
Ik wilde de woonkamer ook in zo'n style, maar manlief vond dat iedereen dat al had:x, dus is de slaapkamer nu grijs/wit!
Wij hebben de meubels hoogglans wit. Achter de tv-meubel hebben wij een mdf-plaat op de muur geboord en die hebben we bruin geschilderd en daaraan hangt de tv (snappen jullie het nog? ). De muren zijn dus wit, maar een bruine plaat aan de muur. Aan de eettafel hebben we donkerbruine stoelen, ook de bank is donkerbruin en weer een lichte vloer. Ik zit nu op mijn werk, maar zal eens even kijken of ik vanavond even een foto hiervan kan plaatsen.
wij hebben een donkere vloer,daarop lichte meubels. bruine kleur muur,heel licht van kleur. en wij houden van natuur kleuren,mijn deco is dan ook zoals kranzen. en bruine met witte tinten.. heel gezelig,,.
Ik zou nog even foto's plaatsen van hoe onze woonkamer eruit ziet. Dus bij deze (er komen 3 foto's). Bekijk bijlage 70480
De basis bij ons is roomwit,met één muur in taupe en de bank is roomwit zachtleer. inrichting is beetje zelfde stijl als bij de pfaffs( voor dames die dat programma kijken haha) Daar heb ik me ook door laten inspireren.